Obiectul achizitiei il constituie achizitia a 20 de autobuze electrice nepoluante de 9-10m, cu emisii zero, incluzand si 2
statii de reincarcare rapida si 6 statii de reincarcare lenta, cu posibilitatea ca, in perioada de derulare a contractului,
autoritatea sa poata achizitiona in baza acestuia, suplimentar, inca o cantitate de maxim 2 buc. autobuze si 1 statie lenta,
cu aceleasi caracteristici cu cele of...
Obiectul achizitiei il constituie achizitia a 20 de autobuze electrice nepoluante de 9-10m, cu emisii zero, incluzand si 2
statii de reincarcare rapida si 6 statii de reincarcare lenta, cu posibilitatea ca, in perioada de derulare a contractului,
autoritatea sa poata achizitiona in baza acestuia, suplimentar, inca o cantitate de maxim 2 buc. autobuze si 1 statie lenta,
cu aceleasi caracteristici cu cele ofertate, la acelasi pret cu cele ofertate. Achizitionarea cantitatii suplimentare se va
realiza in durata contractului, prin incheierea unui act aditional, autoritatea contractanta stabilind in acest sens in propunerea
de contract o clauza de revizuire in conformitate cu prevederile art. 221 alin. (1) lit. a din Legea 98/2016, cu completarile
si modificarile ulterioare, fara a organiza o procedura competitiva.Termen de livrare: 16 luni de la semnarea contractului.Furnizorul
se obligă să livreze autobuzele electrice incepand cu maxim luna a 12- a de la data de începere a contractului. Staţiile de
încărcare vor fi livrate si montate anterior.Livrarea produselor achiziționate se va face în două etape principale: prima
etapă se referă la livrarea și instalarea stațiilor de încărcare pe amplasamentele deja pregătite și care trebuie să fie livrate
și instalate cu cel puțin o lună înainte de livrarea primului autobuz electric; a doua etapă se referă la livrarea autobuzelor
electrice, care se desfășoară pe o perioadă maxima cuprinsa intre luna 12 de la data de incepere a contractului si luna 16,
cu o frecvență de minim 4 autobuze / lună.Numarul de zile pâna la care se pot solicita clarificari înainte de data limita
de depunere a ofertelor: 18. In conformitate cu prevederile art. 160 și art. 161 din Legea nr. 98/2016, autoritatea contractanta
va raspunde în mod clar si complet solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de
atribuire in doua termene, după cum urmează:- primul termen în care autoritatea contractantă va răspunde la clarificări este
- a 23 - a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor;- cel de-al doilea termen în care autoritatea
contractantă va răspunde la clarificări este - a 11-a zi înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor in
anunțul de participare.