Feedback
I.D.: 74590332

Achizitia în sistem centralizat de articole de birotica, produse de papetarie si furnituri de birou

Data publicarii
27.10.22 Exista 183.451 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30192700-8
Pretul estimativ:
2.109.888,85 RON - 4.450.840,17 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
In contextul rolului si atributiilor pe care le are Autoritatea Contractanta, având in vedere ca articolele de birotica, produse de papetarie si furnituri de birou sunt incluse in categoria produselor care pot fi achizitionate in sistem centralizat, Autoritatea Contractanta deruleaza aceasta procedura de atribuire în scopul semnarii unui Acord Cadru Centralizat pentru articole de birotica, produse de papetarie si furnituri ...
In contextul rolului si atributiilor pe care le are Autoritatea Contractanta, având in vedere ca articolele de birotica, produse de papetarie si furnituri de birou sunt incluse in categoria produselor care pot fi achizitionate in sistem centralizat, Autoritatea Contractanta deruleaza aceasta procedura de atribuire în scopul semnarii unui Acord Cadru Centralizat pentru articole de birotica, produse de papetarie si furnituri de birou, care va fi utilizat de Utilizatori (beneficiari directi ai produselor), în urma finalizarii procedurii de atribuire. Obiectivul semnarii Acordului Cadru Centralizat este stabilirea termenilor si conditiilor, precum si a preturilor unitare in vederea crearii cadrului ce permite Utilizatorilor Acordului Cadru centralizat sa atribuie Contracte Subsecvente în nume propriu, în functie de necesitatile lor concrete.Detalii complete privind produsele se regasesc în Sectiunea - Caiet de Sarcini si anexele sale, parte integranta din documentatia de atribuire. Modificarea acordului-cadru/contractului de achizitie publica, în cursul perioadei sale de valabilitate, se va putea efectua în conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 si al prevederilor din cadrul Instructiunilor ANAP, în vigoare la momentul initierii modificarii.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu