Feedback
I.D.: 13331517

Achizi?ionarea de servicii de audit a dosarelor cerere de plata

Data publicarii
08.06.16 Exista 659.452 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79212000-3
Pretul estimativ:
100.980,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contractul ce are ca obiect achizi?ionarea de servicii de auditare (a dosarelor cerere de plata aferente cheltuielilor directe eligibile prin masura de asisten?a tehnica (M20) din cadrul PNDR 2014-2020
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizi?ionarea de servicii de audit a dosarelor cerere de plata 11.04.16
Anun? de Inten?ie în vederea angajării de consultan?ă juridică prin care să se asigure DpE asisten?ă juridică pentru vânzarea unui pachet de ac?iuni nou emise în urma majorării de capital social al Societă?ii OMV Petrom SA cu valoarea terenurilor pentru care s-au ob?inut certificate de atestare a dreptului de proprietate ulterior semnării Contractului de privatizare referitor la achizi?ionarea de ac?iuni ale Societă?ii Na?ionale a Petrolului Petrom S.A. 17.10.14
„Achizi?ionarea de echipamente periferice pentru personalul AMPOR” si „Achizitia unui server de stocare pentru DG POR” si „Achizi?ie monitoare pentru sta?ii de lucru de tip desktop necesare AM POCA” si „Achizi?ionarea unui server pentru structurile din cadrul Autorita?ii de Management a Programului INTERREG IPA de Cooperare Transfrontaliera România-Serbia” 15.05.18
„Achizi?ionarea de echipamente periferice pentru personalul AMPOR” si „Achizitia unui server de stocare pentru DG POR” si „Achizi?ie monitoare pentru sta?ii de lucru de tip desktop necesare AM POCA” si „Achizi?ionarea unui server pentru structurile din cadrul Autorita?ii de Management a Programului INTERREG IPA de Cooperare Transfrontaliera România-Serbia”  
Achizi?ionarea de Servicii de audit necesare pentru implementarea proiectul ”Campanie Naţională de Conştientizare şi Informare Publică privind Violenţa în Familie” 26.08.15
Servicii de audit extern 30.03.22
Anulata - Achizi?ionarea de servicii pentru organizarea evenimentului stradal – RuralFest 2016 22.07.16
Achizi?ionarea de servicii pentru organizarea evenimentului stradal – RuralFest 2016 22.07.16
Achizi?ionarea serviciilor pentru contractele „Servicii de consultant? si asistent? tehnic? pentru dezvoltarea capacit?tii de evaluare AM si OI POR”, “Evaluarea de impact a interventiilor POR 2007-2013” si “Evaluarea interventiilor POR 2014-2020 – etapa întái” finantate din Programul Operational Regional 2014-2020 21.12.17
Achizi?ionarea serviciilor pentru contractele „Servicii de consultant? si asistent? tehnic? pentru dezvoltarea capacit?tii de evaluare AM si OI POR”, “Evaluarea de impact a interventiilor POR 2007-2013” si “Evaluarea interventiilor POR 2014-2020 – etapa întái” finantate din Programul Operational Regional 2014-2020