Feedback
I.D.: 16214342

Achizi?ionarea de echipamente IT (Calculatoare tip desktop+ Pachete software) pentru Autoritatea de Management a Programului Interreg V - A România - Ungaria

Data publicarii
21.11.16 Exista 55.065 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213300-8
Termenul limita pentru depunere:
05.01.17
Pretul estimativ:
121.850,00 RON
Documente participare:
  1. 2-171628.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizi?ionarea de echipamente IT (Calculatoare tip desktop + Pachete software) pentru Autoritatea de Management a Programului Interreg V - A România - Ungaria
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizi?ionarea de echipamente IT (Calculatoare tip desktop+ Pachete software) pentru Autoritatea de Management a Programului Interreg V - A România - Ungaria  
„Achizi?ionarea de echipamente periferice pentru personalul AMPOR” si „Achizitia unui server de stocare pentru DG POR” si „Achizi?ie monitoare pentru sta?ii de lucru de tip desktop necesare AM POCA” si „Achizi?ionarea unui server pentru structurile din cadrul Autorita?ii de Management a Programului INTERREG IPA de Cooperare Transfrontaliera România-Serbia” 15.05.18
„Achizi?ionarea de echipamente periferice pentru personalul AMPOR” si „Achizitia unui server de stocare pentru DG POR” si „Achizi?ie monitoare pentru sta?ii de lucru de tip desktop necesare AM POCA” si „Achizi?ionarea unui server pentru structurile din cadrul Autorita?ii de Management a Programului INTERREG IPA de Cooperare Transfrontaliera România-Serbia”  
Achizi?ionarea de materiale consumabile (rechizite si hartie) din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A Romania-Bulgaria 11.01.17
Achizitionarea serviciilor de consultanta si asistenta în evaluarea proiectelor propuse spre finantare pentru Autoritatea de Mangement a Programului interreg V-A România-Ungaria- servicii de evaluare a propunerilor de proiecte din punct de vedere calitativ(tehnico-financiar) ?i a contesta?iilor primite dupa evaluarea propunerilor de proiecte din punct de vedere calitativ (tehnico-financiar) pentru CF1 ?i respectiv CF2/CF  
Achizitionarea serviciilor de consultanta si asistenta în evaluarea proiectelor propuse spre finantare pentru Autoritatea de Mangement a Programului interreg V-A România-Ungaria- servicii de evaluare a propunerilor de proiecte din punct de vedere calitativ(tehnico-financiar) ?i a contesta?iilor primite dupa evaluarea propunerilor de proiecte din punct de vedere calitativ (tehnico-financiar) pentru CF1 ?i respectiv CF2/CF 15.11.17
Achizi?ionarea calculatoare de tip desktop all in one 11.09.17
Achizi?ionarea calculatoare de tip desktop all in one  
Achizitionarea de echipamente IT (Calculatoare tip laptop ?i accesorii + Pachete software) pentru Autoritatea de Management a Programului Interreg V - A România - Ungaria  
Achizitionarea de echipamente IT (Calculatoare tip laptop ?i accesorii + Pachete software) pentru Autoritatea de Management a Programului Interreg V - A România - Ungaria 04.01.17