Feedback
I.D.: 2938187

ACHIZI?IONARE DE ECHIPAMENTE DE LUCRU SPECIFICE PENTRU AM- PNDR, AUTORITATEA DE AUDIT, AUTORITATEA COMPETENTA PENTRU ACREDITAREA AGEN?IILOR DE PLA?I ?I DIREC?IA GENERALA CONTROL ?I ANTIFRAUDA.

Data publicarii
17.06.14 Exista 413.442 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
32420000-3 30213100-6 30213200-7 30232000-4 30232110-8
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contractul ce are ca obiect achizitionarea de statii de lucru fixe de tip Desktop, laptopuri, multifuntionale,pachete software si echipament periferic.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Actualizare documentatie Achizi?ionare tehnica de calcul pentru dotarea Direc?iei Generale Dezvoltare Regionala ?i Infrastructura – Direc?ia Tehnica în anul 2017 si Achizi?ie de piese ?i accesorii echipamente informatice pentru AM POCA 19.06.17
Achizi?ionare tehnică de calcul pentru dotarea Direc?iei Generale Dezvoltare Regională ?i Infrastructură - Direc?ia Tehnică (16 computere de birou) 30.09.15
Achizi?ionare tehnica de calcul pentru dotarea Direc?iei Generale Dezvoltare Regionala ?i Infrastructura – Direc?ia Tehnica 30.09.15
Achizi?ionare scaune LOT 1 (CPV 39112000-0) si mobilier de birou LOT 2 ( CPV 39130000-2), necesare opera?ionalizarii Agen?iei Na?ionale de Administrare a Bunurilor Indisponibilizate ( A.N.A.B.I.) conform Caietului de sarcini postat de Ministerul Justitiei la adresa wwww.just.ro/ sectiunea achizitii 29.09.16
Organizarea unei vizite de documentare în România pentru 50 de reprezentan?i ai agen?iilor de turism, jurnali?ti ?i reprezentan?i ai Asocia?iei Patronale a Industriei Turismului din Republica Moldova ?i reprezentan?i ai FPTR România, vizită ce urmează să se desfă?oare în perioada 12-17 octombrie 2014 26.09.14
Achizi?ionare servicii inchiriere aplica?ie informatica tip ERP ( ENTERPRISE RESOURCE PLANNING) necesara opera?ionalizarii Agen?iei Na?ionale de Administrare a Bunurilor Indisponibilizate ( A.N.A.B.I.) 12.12.16
Achizi?ionare servicii de asigurare CASCO pentru 41 autoturisme marca Chevrolet din parcul propriu al Direc?iei Na?ionale de Proba?iune, pentru o perioadă de 12 luni 09.11.16
Achizi?ionare accesorii pentru computer desktop pentru direc?iile/serviciile beneficiare de asisten?ă tehnică în cadrul POR 11.12.15
Achizi?ionare servicii de realizare si mentenanta website program pentru Autoritatea de Management a Programului Romania-Republica Moldova 2014-2020 21.05.18
Achizi?ionare servicii de curierat pentru Autoritatea Comună de Management pentru Programul Operaţional Comun România - Ucraina - Republica Moldova 08.09.15