Feedback
I.D.: 5439133

Achizi?ie SERVICII DE DISTRIBU?IE APĂ PLATĂ LA DOZATOR ?I SERVICII CONEXE

Data publicarii
25.02.15 Exista 415.568 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
65100000-4
Termenul limita pentru depunere:
04.03.15
 
 
Documente participare:
  1. Caiet-de-sarcini3.pdf
  2. formulare1.doc
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizi?ie SERVICII DE DISTRIBU?IE APĂ PLATĂ LA DOZATOR ?I SERVICII CONEXE
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii distribu?ie programe TV ?i radio  
Servicii distribu?ie programe TV ?i radio  
Servicii de verificare prize de pământ, a continuită?ii conductorului de nul de protec?ie a tablourilor electrice generale ?i de distribu?ie ?i eliberare buletine PRAM 19.08.16
Achizi?ionare servicii a doi exper?i QUANTUM CLAIM pentru procedura de achizi?ie ce are ca obiect ”Achizi?ie servicii consultan?ă în dosarul nr. 19311/MHM aflat pe rolul Cur?ii Interna?ionale de Arbitraj” 29.09.14
servicii de revizie tehnica a echipamentelor de distribu?ie electrica neîntreruptibila UPS-uri 5buc. 23.09.16
Achizitie directa servicii de tipărire, multiplicare, binduire ?i distribu?ie materiale PICU 06.04.15
Servicii de verificare ?i reparare a liniei de distribu?ie a energiei electrice de la Sucursala Feldioara 10.12.14
Achizi?ionare servicii de consultan?ă externă pentru verificarea procedurilor de atribuire a contractelor de achizi?ie publică de către beneficiarii de finan?are nerambursabilă din cadrul Programului de Cooperare Transfrontalieră România-Bulgaria 2007-2013 28.01.16
„Achizi?ionarea de echipamente periferice pentru personalul AMPOR” si „Achizitia unui server de stocare pentru DG POR” si „Achizi?ie monitoare pentru sta?ii de lucru de tip desktop necesare AM POCA” si „Achizi?ionarea unui server pentru structurile din cadrul Autorita?ii de Management a Programului INTERREG IPA de Cooperare Transfrontaliera România-Serbia” 15.05.18
„Achizi?ionarea de echipamente periferice pentru personalul AMPOR” si „Achizitia unui server de stocare pentru DG POR” si „Achizi?ie monitoare pentru sta?ii de lucru de tip desktop necesare AM POCA” si „Achizi?ionarea unui server pentru structurile din cadrul Autorita?ii de Management a Programului INTERREG IPA de Cooperare Transfrontaliera România-Serbia”