Feedback
I.D.: 12412881

Achizi?ie imprimante pentru carduri si riboane

Data publicarii
13.04.16 Exista 745.409 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30232130-4 30192113-6
Termenul limita pentru depunere:
18.04.16
 
 
Documente participare:
  1. Formulare1.docx
  2. Solicitare-oferte-imprimante-si-riboane.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizi?ie imprimante pentru carduri si riboane
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizi?ionare servicii a doi exper?i QUANTUM CLAIM pentru procedura de achizi?ie ce are ca obiect ”Achizi?ie servicii consultan?ă în dosarul nr. 19311/MHM aflat pe rolul Cur?ii Interna?ionale de Arbitraj” 29.09.14
Achizi?ie directă, un fax ?i trei imprimante laser 13.04.16
Achizi?ie de "consumabile pentru imprimante/copiatoare/faxuri” 20.10.16
ACHIZI?IE TONERE PENTRU IMPRIMANTE 02.02.15
„Achizi?ionarea de echipamente periferice pentru personalul AMPOR” si „Achizitia unui server de stocare pentru DG POR” si „Achizi?ie monitoare pentru sta?ii de lucru de tip desktop necesare AM POCA” si „Achizi?ionarea unui server pentru structurile din cadrul Autorita?ii de Management a Programului INTERREG IPA de Cooperare Transfrontaliera România-Serbia” 15.05.18
„Achizi?ionarea de echipamente periferice pentru personalul AMPOR” si „Achizitia unui server de stocare pentru DG POR” si „Achizi?ie monitoare pentru sta?ii de lucru de tip desktop necesare AM POCA” si „Achizi?ionarea unui server pentru structurile din cadrul Autorita?ii de Management a Programului INTERREG IPA de Cooperare Transfrontaliera România-Serbia”  
Achizi?ie scule de mâna si accesorii, furtunuri, carucioare transport si butelii pentru aparate de sudura 19.10.16
ACHIZI?IE PRELUNGIRE VALABILITATE LICENŢE WINDOWS 8.1 PROFESSIONAL - 18 BUC. ŞI OFFICE 365 MIDSIZE BUSINESS OPEN - 53 BUC., PE O DURATĂ DE 12 LUNI 06.05.16
Achizi?ie de switch-uri si componente pentru Programul Operational Capacitate Administrativa din cadrul proiectului „Sprijin pentru consolidarea capacitatii administrative a AM POCA, cod SIPOCA 39” . 28.08.17
Achizi?ie directa produse consumabile - Unitate cilindru imprimantă multifunc?ională pentru imprimantă multifunc?ională Xerox Workcentre 7220 (culori cyan, magenta ?i yellow) pentru proiectul ''Consolidarea implementării standardelor de control intern managerial la nivel central şi local'' 30.03.17