Feedback
I.D.: 13222866

Achizi?ie de 25 scaune ergonomice pentru personalul din cadrul DGDR - AMPNDR.

Data publicarii
02.06.16 Exista 770.070 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39112000-0
Termenul limita pentru depunere:
10.06.16
 
 
Documente participare:
  1. Identificare-financiara.docx
  2. invitatie-de-participare_1.pdf
  3. FORMULAR-DE-BUGET.docx
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizi?ie de 25 scaune ergonomice pentru personalul din cadrul DGDR - AMPNDR.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
„Achizi?ionarea de echipamente periferice pentru personalul AMPOR” si „Achizitia unui server de stocare pentru DG POR” si „Achizi?ie monitoare pentru sta?ii de lucru de tip desktop necesare AM POCA” si „Achizi?ionarea unui server pentru structurile din cadrul Autorita?ii de Management a Programului INTERREG IPA de Cooperare Transfrontaliera România-Serbia” 15.05.18
„Achizi?ionarea de echipamente periferice pentru personalul AMPOR” si „Achizitia unui server de stocare pentru DG POR” si „Achizi?ie monitoare pentru sta?ii de lucru de tip desktop necesare AM POCA” si „Achizi?ionarea unui server pentru structurile din cadrul Autorita?ii de Management a Programului INTERREG IPA de Cooperare Transfrontaliera România-Serbia”  
Achizi?ia de echipamente IT în cadrul proiectului “IMPLEMENTARE SISTEM INFORMATIC INTEGRAT ?I ACHIZI?IE ECHIPAMENTE TIC ÎN CADRUL S.C. POWER NET CONSULTING S.R.L.” 04.06.14
Achizi?ionare servicii a doi exper?i QUANTUM CLAIM pentru procedura de achizi?ie ce are ca obiect ”Achizi?ie servicii consultan?ă în dosarul nr. 19311/MHM aflat pe rolul Cur?ii Interna?ionale de Arbitraj” 29.09.14
Achizi?ie produse de mobilier (mese, scaune, canapele, vitrine, fotiliu) 29.04.15
Achizi?ionare servicii de consultan?ă externă pentru verificarea procedurilor de atribuire a contractelor de achizi?ie publică de către beneficiarii de finan?are nerambursabilă din cadrul Programului de Cooperare Transfrontalieră România-Bulgaria 2007-2013 28.01.16
"Contract de furnizare aplica?ii informatice - platformă re?ea portaluri B2B ?i platformă email marketing” pentru achizi?ionare de aplica?ii informatice în cadrul proiectului "Dezvoltarea activită?ii S.C. DIRECT CONSULTING ADVERTISING S.R.L. prin achizi?ie de sisteme informatice” 11.03.14
Achizi?ie utilaje în cadrul proiectului "Cre?terea competitivită?ii S.C. HESPER S.A. din Bucure?ti prin achizi?ionarea de utilaje de prelucrare moderne” 05.05.14
servicii de evaluare a propunerilor de proiecte depuse în cadrul cererilor de propuneri de proiecte nr. 1 ?i 2, lansate în cadrul Programului RO04 - Reducerea substan?elor periculoase, prin achizi?ie directă. 30.10.14
PROCEDURĂ DE ACHIZI?IE SISTEM DE MONITORIZARE ?I EFICIENTIZARE A ENERGIEI (proiectare ?i lucrări de instala?ii tehnologice; furnizare echipamente ?i softuri automatizare ?i reglare sisteme tehnologice), obiectul nr. 9, în cadrul proiectului "Eficientizarea consumului energetic prin investiţii în procesul de fabricaţie a ambalajelor din sticlă în cadrul SC Stirom SA” Cod SMIS 40015 24.06.14