Feedback
I.D.: 12530286

Achizi?ie articole de birotică, papetărie ?i consumabile

Data publicarii
20.04.16 Exista 513.706 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30192000-1 30125100-2 30192153-8 30141200-1 30233152-1 30197643-5 30199230 30199000-0
Termenul limita pentru depunere:
22.04.16
 
 
Documente participare:
  1. Specificatii-site.docx
  2. invitatie-site1.doc
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizi?ie articole de birotică, papetărie ?i consumabile
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizi?ionare servicii a doi exper?i QUANTUM CLAIM pentru procedura de achizi?ie ce are ca obiect ”Achizi?ie servicii consultan?ă în dosarul nr. 19311/MHM aflat pe rolul Cur?ii Interna?ionale de Arbitraj” 29.09.14
Achizi?ie directa produse consumabile - Unitate cilindru imprimantă multifunc?ională pentru imprimantă multifunc?ională Xerox Workcentre 7220 (culori cyan, magenta ?i yellow) pentru proiectul ''Consolidarea implementării standardelor de control intern managerial la nivel central şi local'' 30.03.17
Achizi?ie articole de birotica, papetarie ?i consumabile 11.04.17
Achizi?ie de consumabile pentru imprimantele portabile HP Office Jet 202 05.03.18
Achizi?ie cani filtrante, cartu?e filtrante consumabile (LOT 1) ?i produse alimentare pentru întâlniri de lucru, reuniuni, ateliere, alte evenimente specifice activita?ii AM POCA (LOT 2), pentru o perioada de 12 luni 21.05.18
Achizi?ie cani filtrante, cartu?e filtrante consumabile (LOT 1) ?i produse alimentare pentru întâlniri de lucru, reuniuni, ateliere, alte evenimente specifice activita?ii AM POCA (LOT 2), pentru o perioada de 12 luni  
Achizi?ie de "consumabile pentru imprimante/copiatoare/faxuri” 20.10.16
ACHIZI?IE CONSUMABILE DE LABORATOR AFERENTE INSTRUIRILOR PRACTICE 11.08.15
„Achizi?ionarea de echipamente periferice pentru personalul AMPOR” si „Achizitia unui server de stocare pentru DG POR” si „Achizi?ie monitoare pentru sta?ii de lucru de tip desktop necesare AM POCA” si „Achizi?ionarea unui server pentru structurile din cadrul Autorita?ii de Management a Programului INTERREG IPA de Cooperare Transfrontaliera România-Serbia” 15.05.18
„Achizi?ionarea de echipamente periferice pentru personalul AMPOR” si „Achizitia unui server de stocare pentru DG POR” si „Achizi?ie monitoare pentru sta?ii de lucru de tip desktop necesare AM POCA” si „Achizi?ionarea unui server pentru structurile din cadrul Autorita?ii de Management a Programului INTERREG IPA de Cooperare Transfrontaliera România-Serbia”