Feedback
I.D.: 18095029

Achizi?ia de materiale consumabile birou, necesare serviciilor, directiilor, birourilor si compartimentelor Municipiului Alba Iulia, necesar pentru 4 luni,2017

Data publicarii
02.03.17 Exista 10.939 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30192700-8
Termenul limita pentru depunere:
08.03.17
Pretul estimativ:
54.622,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizi?ia de materiale consumabile birou, necesare serviciilor, directiilor, birourilor si compartimentelor Municipiului Alba Iulia, necesar pentru 4 luni,2017
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Furnizare de materiale de curățenie, necesare desfășurării activităților din cadrul direcțiilor, serviciilor, birourilor și compartimentelor și ale serviciilor publice comunitare din cadrul Primăriei Municipiului Alba Iulia, necesare până la data de 31.12.2019 28.05.19
Achizi?ie de tonere si cartuse, necesare desfăsurării activitătilor curente a compartimentelor, birourilor si serviciilor publice comunitare din cadrul Primăriei Municipiului Alba Iulia 23.06.17
Achizi?ia de materiale electrice, necesare reparatiilor curente la instalatiile electrice de la sediul Directiei Venituri, Serviciul de evidenta al persoanelor, Directia Programe si la sediul primariei Municipiului Alba Iulia 03.04.17
Achizi?ia de birouri pentru personalul nou angajat in cadrul Directiei de Asistenta Sociala, din cadrul Primariei Municipiului Alba Iulia 29.08.16
Achizi?ia de birouri pentru personalul nou angajat in cadrul Directiei de Asistenta Sociala, din cadrul Primăriei Municipiului Alba Iulia 29.08.16
Achizi?ia de mobilier necesar Clubului Pensionarilor, care va functiona in cadrul Cresei 2 Ampoi, Str.Livezii 47, Alba Iulia 28.11.16
Achizi?ia de materiale publicitare personalizate, necesare serviciilor de promovare film documentar în cadrul proiectului, ``Alba Iulia - O istorie vizuala prin «amprente» celebre“ 29.09.17
Furnizare de materiale de curatenie, necesare desfășurării activităților din cadrul direcțiilor, serviciilor, birourilor și compartimentelor din cadrul primăriei și ale serviciilor publice comunitare, din Municipiul Alba Iulia, pentru anul 2020. 25.03.20
Furnizare de materiale consumabile de birou necesare desfășurării activităților din cadrul direcțiilor, serviciilor, birourilor și compartimentelor din cadrul primăriei și ale serviciilor publice comunitare, din Municipiul Alba Iulia, pentru anul 2020 16.03.20
Achizitia de materiale pentru curatenie pentru sediul primariei si la sediile serviciilor publice,din Municipiul Alba Iulia, necesar 4 luni,2017 09.03.17