Feedback
I.D.: 94129387

Achiziționarea unui software customizat care să furnizeze și să implementeze fluxurile privind activitatea Registrului Național al persoanelor juridice fără scop lucrativ instituite cf. OG 26/2000, precum și evidența beneficiarilor reali ai acestora

Data publicarii
04.03.24 Exista 725.930 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72260000
Termenul limita pentru depunere:
15.04.24 15:00
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectivul specific la care contribuie realizarea serviciilor constă în modernizarea și adaptarea sistemului electronic Registrului Național, pentru a răspunde actualelor nevoi ale beneficiarilor.Pornind de la Registrului Național, care există în prezent în cadrul Ministerului Justiției și care îndeplinește următoarele funcții: de evidență centralizată a informațiilor referitoare persoanele juridice fără ...
Obiectivul specific la care contribuie realizarea serviciilor constă în modernizarea și adaptarea sistemului electronic Registrului Național, pentru a răspunde actualelor nevoi ale beneficiarilor.Pornind de la Registrului Național, care există în prezent în cadrul Ministerului Justiției și care îndeplinește următoarele funcții: de evidență centralizată a informațiilor referitoare persoanele juridice fără scop lucrativ instituite cf. OG 26/2000, diferențiate pe asociații/fundații/federații etc.; de verificare a disponibilitatii denumirii persoanelor juridice fără scop lucrativ instituite cf. OG 26/2000; de evidență centralizată a beneficiarilor reali ai persoanelor juridice fără scop lucrativ instituite cf. OG 26/2000; Se vor dezvolta instrumentele electronice necesare pentru: - Digitalizarea serviciilor destinate persoanelor juridice fără scop lucrativ instituite cf. OG 26/2000; - creșterea accesibilității serviciilor ca alternativă la serviciile de ghișeu;- căutarea, verificarea și rezervarea on-line a disponibilității denumirii unei persoanele juridice fără scop lucrativ instituite cf. OG 26/2000; existența unor criterii elaborate de căutare;- transmiterea on-line a rezervării denumirii la instanța competentă;- formularea on-line către instanță a cererii de constituire a persoanei juridice; depunerea on-line a actelor necesare scanate, precum și pentru obținerea on-line a hotărârii instanței; - asigurarea interoperabilității instituționale; - integrarea cu alte sisteme informatice.De asemenea, proiectul are în vedere și crearea funcției de gestionare a Registrului Beneficiarilor reali care presupune: înregistrarea informațiilor adecvate, corecte și actualizate cu privire la beneficiarii reali, înscrierea în registrul beneficiarilor reali a mențiunilor cu privire la existența unei neconcordanțe, de soluționare a acestora în timp util și de radiere a mențiunilor provizorii, accesul la registrul beneficiarilor reali în concordanță cu normele privind protecția datelor cu caracter personal, prin implementarea unor tehnici de anonimizare în vederea respectării prevederilor GDPR.Scopul proiectului este digitalizarea serviciilor publice oferite prin dezvoltarea și implementarea la nivelul Ministerului Justiției a unei platforme moderne de administrare a Registrului Național.Rezultatul preconizat pentru acest proiect va facilita accesul persoanelor juridice fără scop lucrativ instituite cf. OG 26/2000 la serviciile oferite de Ministerul Justiției şi instanțele de judecată și creşterea celerităţii în furnizare, prin punerea la dispoziție, în format on-line, a serviciilor publice destinate acestora.Livrabilele solicitate de către Autoritatea Contractantă de la Ofertant se regăsesc la punctul 11 din caietul de sarcini aferent prezentei proceduri de atribuire.Ministerul Justiției, în calitate de autoritate contractanta, urmărește incheierea unui contract pe 12 luni pentru upgrade-ul tehnologic al Registrului Național și a registrelor asociate, potrivit legii, ceea ce presupune dezvoltarea unui nou sistem informatic care să deservească în mod optim activitățile de constituire și gestionare a evidenței organizațiilor fără scop lucrativ instituite cf. OG 26/2000, mai puțin serviciile descrise în capitolul dedicat garanției și suportului.(punctul 3.4.5 din caietul de sarcini).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţionarea unui software customizat care să furnizeze şi să implementeze fluxurile privind activitatea Registrului Naţional al persoanelor juridice fără scop lucrativ instituite cf. OG 26/2000, precum şi evidenţa beneficiarilor reali ai acestora 15.04.24
Achiziționarea unui software customizat care să furnizeze și să implementeze fluxurile privind activitatea Registrului Național al persoanelor juridice fără scop lucrativ instituite cf. OG 26/2000, precum și evidența beneficiarilor reali ai acestora 22.04.24
Achiziționarea unui software customizat care să furnizeze și să implementeze fluxurile privind activitatea Registrului Național al persoanelor juridice fără scop lucrativ instituite cf. OG 26/2000, precum și evidența beneficiarilor reali ai acestora 08.05.24
Servicii de consultanţă tehnică - 2 LOTURI  
Contract de achiziţie publică de servicii pentru implementarea sistemului REGES-ONLINE în cadrul "REFORMEI EVIDENŢEI ŞI MONITORIZĂRII RELAŢIILOR DE MUNCĂ, finanţat prin Planul National De Redresare Si Rezilienţă (PNRR) - Componenta 7. Transformarea digitală, investiţia 6. Digitalizarea în domeniul muncii şi protecţiei sociale".  
Ministerul Justiţiei organizează o consultare a pieţei pentru finalizarea elaborării caietului de sarcini ce priveste achiziţia de servicii de consultanţă/expertiză IT pentru dezvoltarea, testarea şi punerea în funcţiune a noului sistem de management al cauzelor ECRIS V. 06.08.21
Servicii de intervenţie în stradă pentru persoane fără adăpost, persoane cu diferite adicţii, victime ale violenţei în familie, victime ale dezastrelor naturale, etc. - echipă mobilă 28.02.20
Servicii de promovare a evenimentelor sportive din cadrul Proiectului "Citius, Altius Fortius" 19.11.19
Sistemul Naţional Integrat de Introducere şi Actualizare a Informaţiilor legate de Evidenţa Persoanelor 08.05.19
Determinarea valorii estimate pentru realizarea unui STUDIU PRIVIND IDENTIFICAEA MODALITĂŢILOR DE STIMULARE A CONSUMULUI CULTURAL AL PRODUCŢIILOR ARTISTICE ALE INSTITUŢIILOR PUBLICE DE INTERES LOCAL ALE MUNICIPIULUI BUCUREŞTI", Cod CPV "Studii de piaţă şi cercetare economică; sondaje şi statistici" 15.07.23