Autoritatea contractantă va încheia un acord-cadru, cu un singur operator economic, pentru fiecare lot în parte, ce va avea
ca obiect furnizarea de produse alimentare.Obiectul şi scopul acordului-cadru îl reprezintă stabilirea elementelor/condiţiilor
esenţiale care vor guverna contractele subsecvente acestuia ce urmează a fi atribuite în temeiul şi pe durata derulării acestora.
Achiziționarea produselor al...
Autoritatea contractantă va încheia un acord-cadru, cu un singur operator economic, pentru fiecare lot în parte, ce va avea
ca obiect furnizarea de produse alimentare.Obiectul şi scopul acordului-cadru îl reprezintă stabilirea elementelor/condiţiilor
esenţiale care vor guverna contractele subsecvente acestuia ce urmează a fi atribuite în temeiul şi pe durata derulării acestora.
Achiziționarea produselor alimentare este necesară pentru hrănirea persoanelor private de libertate și are ca temei legal
Ordinul nr. 3.147/C din 8 august 2018 privind aprobarea Normelor de acordare a drepturilor de hrană pentru persoanele private
de libertate din sistemul administrației penitenciarelor, cu modificările și completările ulterioare. Autoritatea contractantă
previzionează achiziționarea produselor în cantitățile minime și maxime, aceasta urmând atribuirea contractelor subsecvente
acordului-cadru în funcție de necesități și de fondurile bugetare alocate.Cantitățile solicitate sunt cantitătăți minime și
maxime estimate și se regăsesc în documentul ”ANEXĂ – NECESAR DE PRODUSE ALIMENTARE” înregistrat cu nr. 51889/12.09.2023.Autoritatea
contractantă dorește încheierea acordurilor-cadru pentru o perioadă de 12 luni, respectiv: - pentru loturile 1-5, 7-15 și
17: 01.01-31.12.2024;- pentru loturile 6, 19-21: 16.01.2024-15.01.2025;- pentru lotul 16: 28.11.2023-27.11.2024;- pentru lotul
18: 15.03.2024-14.03.2025, după încetarea de drept a acordurilor-cadru aflate în derulare de către penitenciar.Cantitățile
minime și maxime prevăzute în acordul-cadru sunt estimative. Prin contractele subsecvente ce vor fi încheiate între părți
cantitățile minime pot să nu fie atinse, cantitățile maxime pot fi depășite cu încadrarea valorică a suplimentării acordului-cadru
în limita a 10%, fără a eluda prevederile Legii nr. 98/2016, cu modificările și completările ulterioare, care instituie obligații
ale autorității contractante în raport cu anumite praguri valorice. Cantitățile minime și maxime estimate ale acordurilor-cadru
și ale contractelor subsecvente acestora, precum și valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent se regăsesc în
documentul ”ANEXĂ – NECESAR DE PRODUSE ALIMENTARE” înregistrat cu nr. 51889/12.09.2023.Contractele subsecvente acordurilor-cadru
se vor încheia lunar sau trimestrial ori de câte ori este necesar, în funcție de necesitățile autorității contractante.Numărul
de zile în care se pot solicita clarificări înainte de termenul-limită pentru depunerea ofertelor este de 20 de zile.Autoritatea
contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificări/informații suplimentare 11-a zi înainte
de termenul-limită stabilit în anunțul de participare pentru depunerea ofertelor având în vedere că, potrivit art. 161 din
Legea nr. 98/2016,cu modificările și completările ulterioare, operatorii economici trebuie să aibă cel puțin 10 zile să își
întocmească oferta în conformitate cu cerințele suplimentare introduse prin răspunsul la clarificări/informații suplimentare.