Feedback
I.D.: 99532767

Achiziționarea echipamentelor IT (calculatoare sistem all in one și laptopuri) pentru personalul Direcției Generale Dezvoltare Rurală Autoritate de Management pentru Programul Național Dezvoltare Rurală

Data publicarii
05.07.24 Exista 711.229 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30141200 30213100
Termenul limita pentru depunere:
12.08.24 15:00
Pretul estimativ:
682.756,23 RON
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
În perioada 2014-2020 România beneficiază pentru sectorul dezvoltare rurală, din cadrul Fondului European Agricol pentru Dezvoltare Rurală (FEADR), de o alocare financiară de aproximativ 8,1 mld. Euro. PNDR se adresează nevoilor mediului rural și asigură implementarea măsurilor specifice de dezvoltare rurală urmărind reducerea cât mai rapidă a disparităților de dezvoltare socială și economică ale României ...
În perioada 2014-2020 România beneficiază pentru sectorul dezvoltare rurală, din cadrul Fondului European Agricol pentru Dezvoltare Rurală (FEADR), de o alocare financiară de aproximativ 8,1 mld. Euro. PNDR se adresează nevoilor mediului rural și asigură implementarea măsurilor specifice de dezvoltare rurală urmărind reducerea cât mai rapidă a disparităților de dezvoltare socială și economică ale României față de celelalte state membre ale UE. În vederea îndeplinirii sarcinilor de implementarea efectivă, corectă și transparentă a programului, AM PNDR beneficiază de sprijin financiar direct pentru realizarea activităților de management, monitorizare, evaluare și controlul programului prin Cap.15.6 – Asistență Tehnică. Procedura de atribuire are ca obiect achiziționarea a 60 de computere – stații fixe sistem all în one și a unui număr de 15 computere portabile (laptopuri) necesare pentru a înlocui echipamente achiziționate în perioada 2014-2015, echipamente ce sunt uzate atât din punct de vedere moral cât și fizic și sunt amortizate din punct de vedere financiar.În etapa de pregătire programare a achizitiei a fost elaborat si aprobat Referatul de necesitate nr. 153329/19.04.2024 și a fost revizut Programul Anual de Achiziții Publice aprobat pentru anul 2024 înregistrat cu nr.153340/16.05.2024.Numarul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este: 18 zile Autoritatea contractantă va răspune în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarifică în a 11 a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor prin publicarea unui raspuns consolidat care va fi postat în SEAP.Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (https://e-licitatie.ro/pub)
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţionarea echipamentelor IT (calculatoare sistem all in one şi laptopuri) pentru personalul Direcţiei Generale Dezvoltare Rurală Autoritate de Management pentru Programul Naţional Dezvoltare Rurală 12.08.24
Achiziţionarea echipamentelor IT (calculatoare sistem all in one şi laptopuri) pentru personalul Direcţiei Generale Dezvoltare Rurală Autoritate de Management pentru Programul Naţional Dezvoltare Rurală 07.11.24
“Servicii de formare profesională a personalului Agenţiei de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură, implicat în primirea, gestionarea, coordonarea şi controlul cererilor unice de plată aferente măsurilor de dezvoltare rurală din Programul Naţional de Dezvoltare Rurală 2014-2020, în conformitate cu acordurile de delegare încheiate între A.P.I.A.-A.F.I.R, măsura 8 şi măsura 15” 30.08.18
Achiziţionarea de echipamente IT pentru personalul Direcţiei Generale Dezvoltare Rurală în calitate de Autoritate de Management pentru PNDR 2014-2020 28.12.20
Achiziţionarea de laptopuri pentru personalul Direcţiei Generale Dezvoltare Rurală în calitate de Autoritate de Management pentru PNDR 2014-2020 14.06.21
Onorariile/zi şi numărul minim estimativ de zile pentru fiecare categorie de personal implicat in realizarea Evaluarii ex post a Programului Naţional de Dezvoltare Rurală 2014-2020 inclusiv trazitia 2021-2022 . 13.11.24
Stabilirea valorii estimate pentru achiziţia ce are ca obiect "Servicii de arhivare, depozitare şi gestionarea a documentelor Direcţiei Generale Dezvoltare Rurală în calitate de Autoritate de Management pentru PNDR 2014 -2020". 19.06.19
Achiziţionarea de laptopuri pentru personalul Direcţiei Generale Dezvoltare Rurală în calitate de Autoritate de Management pentru PNDR 2014-2020  
Achiziţionarea de servicii de organizare Întâlniri ale Unităţii de Sprijin a Reţelei (USR), în cadrul Planului de Acţiuni ale Reţelei Naţionale de Dezvoltare Rurală 2014-2020 01.04.20
Achiziționarea de servicii de organizare întâlniri ale Unității de Sprijin a Rețelei (USR), în cadrul Planului de Acțiuni ale Rețelei Naționale de Dezvoltare Rurală 2014-2020 01.04.20