Feedback
I.D.: 52537728

Achiziționarea de echipamente IT pentru personalul Direcției Generale Dezvoltare Rurală în calitate de autoritate de management pentru PNDR 2014-2020

Data publicarii
14.12.20 Exista 33.165 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213000 30234600 30213100 32422000 30233132 30237100 48300000 48517000 30213300 30213200
Termenul limita pentru depunere:
28.12.20 15:00
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Computere personale Memorie flash Computere portabile Componente de reţea Unităţi de hard disk Piese pentru computere Document creation, drawing, imaging, scheduling and productivity software package IT software package Computer de birou Tablet PC
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziționarea de echipamente IT pentru personalul Direcției generale dezvoltare rurală în calitate de autoritate de management pentru PNDR 2014-2020 28.12.20
Achiziționarea de echipamente IT pentru personalul Direcției generale dezvoltare rurală în calitate de autoritate de management pentru PNDR 2014-2020  
Furnizare produse in cadrul proiectului granturi pentru digitalizarea universităților - „unart smart 06.11.23
Achiziționare echipamente hardware, accesorii și software aferent acestora pentru continuarea dezvoltării capacității operaționale a centrului național de coordonare velo 23.11.23
Furnizare echipamente informatice în cadrul proiectului „Sprijin în implementarea SNAP prin consolidarea capacității administrative a ANAP și a autorităților contractante” – SIPOCA 625 proiect finanțat din Fondul social european prin Programul Operaţional Capacitate Administrativa 2014-2020 21.12.20
Furnizare echipamente informatice în cadrul proiectului “sprijin în implementarea snap prin consolidarea capacității administrative a anap și a autorităților contractante” – sipoca 625 proiect finanțat din fondul social european prin programul operaţional capacitate administrativa 2014-2020 22.12.21
Furnizare echipamente informatice în cadrul Proiectului “Sprijin în implementarea SNAP prin consolidarea capacității administrative a ANAP și a autorităților contractante” – SIPOCA 625 Proiect finanțat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capacitate Administrativa 2014-2020  
Furnizare echipamente informatice în cadrul proiectului „Sprijin în implementarea SNAP prin consolidarea capacității administrative a ANAP și a autorităților contractante” – SIPOCA 625 proiect finanțat din Fondul social european prin Programul Operaţional Capacitate Administrativa 2014-2020  
Furnizare echipamente informatice în cadrul proiectului „Sprijin în implementarea SNAP prin consolidarea capacității administrative a ANAP și a autorităților contractante” – SIPOCA 625 proiect finanțat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capacitate Administrativa 2014-2020  
Furnizare echipamente informatice în cadrul proiectului „Sprijin în implementarea SNAP prin consolidarea capacității administrative a ANAP și a autorităților contractante” – SIPOCA 625 proiect finanțat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capacitate Administrativa 2014-2020 27.04.21