Feedback
I.D.: 41186793

Achiziționarea de echipamente de birou din bugetul de asistență tehnică al programului Interreg V-A România-Ungaria

Data publicarii
14.01.20 Exista 794.206 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30233180 32252110 32250000 32252000 30213100 18931100 31154000 48761000 31440000 30213300
Termenul limita pentru depunere:
06.02.20 15:00
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziționarea de echipamente de birou din bugetul de asistență tehnică al programului Interreg V-A România-Ungaria., Procedura este impartita in 6 loturi. Se va incheia cate un contract pentru fiecare lot in parte., Durata fiecarui contract este de 6 luni de la data semnarii acestora de catre ambele parti., Durata de livrare este de maxim 30 zile lucrătoare de la data comunicarii ordinului/instrucțiunii de începere., Terme...
Achiziționarea de echipamente de birou din bugetul de asistență tehnică al programului Interreg V-A România-Ungaria., Procedura este impartita in 6 loturi. Se va incheia cate un contract pentru fiecare lot in parte., Durata fiecarui contract este de 6 luni de la data semnarii acestora de catre ambele parti., Durata de livrare este de maxim 30 zile lucrătoare de la data comunicarii ordinului/instrucțiunii de începere., Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: cu 17 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. În conformitate cu prevederile art. 161 din Legea nr. 98/2016, cu modificările și completările ulterioare, autoritatea contractanta va raspunde în mod clar și complet solicitărilor de clarificare/informații suplimentare în legătura cu documentația de atribuire în a 12-a zi înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor în anuntul de participare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziționarea de echipamente de birou din bugetul de asistență tehnică al programului Interreg V-A România-Ungaria 06.02.20
Achiziţionarea serviciilor de telefonie mobilă, din bugetul de AT aferent Programului INTERREG V-A România-Ungaria 31.08.21
Achiziţionarea serviciilor de telefonie mobilă, din bugetul de AT aferent Programului INTERREG V-A România-Ungaria 31.08.21
Achiziţionarea de rechizite pentru Autoritatea de Management a Programului Interreg V - A România - Ungaria 12.08.20
Lotul 1 - achiziţionare aparat foto D-SLR, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 2 - achiziţionare de echipamente - notebook/ laptop, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 3 - achiziţionarea de echipamente (Hard disk extern, memory Stick, Laptop Calculator Desktop (All in one), UPS, Telefon de birou fără fir) din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria pentru care Serviciul de Certificare are funcţia de verificare; Lotul 4 - achiziţionare echipamente  
Lotul 1 - achiziţionare aparat foto D-SLR, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 2 - achiziţionare de echipamente - notebook/ laptop, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 3 - achiziţionarea de echipamente (Hard disk extern, memory Stick, Laptop Calculator Desktop (All in one), UPS, Telefon de birou fără fir) din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria pentru care Serviciul de Certificare are funcţia de verificare; Lotul 4 - achiziţionare echipamente 14.06.18
Achiziţionarea de echipamente de birou din bugetul de asistenţă tehnică al programului Interreg V - A România - Ungaria 06.02.20
Achiziţionarea de echipamente (hardware) şi softuri (software) pentru utilizarea sistemului electronic de monitorizare JeMS de către viitorul Program Interreg VI-A România-Ungaria 2021-2027 şi alte echipamente IT şi pachete software pentru structurile implicate în gestionarea Programului Interreg România-Ungaria 21.02.23
L Lotul 1 - achiziţionare aparat foto D-SLR, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 2 - achiziţionarea de echipamente (Hard disk extern, memory Stick, Laptop Calculator Desktop (All in one), UPS, Telefon de birou fără fir) din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria pentru care Serviciul de Certificare are funcţia de verificare; Lotul 3 - achiziţionare echipamente pentru Compartimentul Nereguli şi Recuperare Creanţe din cadrul Autorităţii de Management a Programului Interreg V-A România  
L Lotul 1 - achiziţionare aparat foto D-SLR, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 2 - achiziţionarea de echipamente (Hard disk extern, memory Stick, Laptop Calculator Desktop (All in one), UPS, Telefon de birou fără fir) din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria pentru care Serviciul de Certificare are funcţia de verificare; Lotul 3 - achiziţionare echipamente pentru Compartimentul Nereguli şi Recuperare Creanţe din cadrul Autorităţii de Management a Programului Interreg V-A România 14.09.18