Obiectivul prezentei achizitii il constituie achizitionarea unui pachet de servicii de suport tehnic si interventii de tip Microsoft Premier Support., Obiectivele specific sunt reprezentate de urmatoarele categorii de servicii:, — Servicii proactive (workshop-uri si/sau review-uri),, — Servicii de administrare a serviciilor, prestate de un manager tehnic dedicate al contului,, — Servicii de suport pentru remedierea probleme...
Obiectivul prezentei achizitii il constituie achizitionarea unui pachet de servicii de suport tehnic si interventii de tip Microsoft Premier Support., Obiectivele specific sunt reprezentate de urmatoarele categorii de servicii:, — Servicii proactive (workshop-uri si/sau review-uri),, — Servicii de administrare a serviciilor, prestate de un manager tehnic dedicate al contului,, — Servicii de suport pentru remedierea problemelor., În vederea îndeplinirii obiectivului general, pentru acest acord-cadru sunt identificate urmatoarele obiective specifice:, 1) Servicii de administrare a serviciilor, prestate de un manager tehnic dedicat al contului: minim 152 ore/om — maxim 306 ore/om;, 2) Servicii proactive (workshop-uri, review-uri): minim 218 ore/om — maxim 437 ore/om;, 3) Servicii de suport pentru remedierea problemelor: minim 88 ore/om — maxim 176 ore/om.