Prin această procedură de achiziție publică se dorește achiziționarea de mobilier pentru dotarea unitatilor educationale din
UAT Comuna Peciu Nou în cadrul proiectelor:- „Construire și dotare clădire Școala Generală cu clasele 0-VIII Peciu Nou”, cod
SMIS 123958 (proiect POR – etapizat PR VEST 2021-2027)- „Dotarea cu mobilier, echipamente didactice și TIC a unităților educaționale
din U.A.T. Comuna Peciu No...
Prin această procedură de achiziție publică se dorește achiziționarea de mobilier pentru dotarea unitatilor educationale din
UAT Comuna Peciu Nou în cadrul proiectelor:- „Construire și dotare clădire Școala Generală cu clasele 0-VIII Peciu Nou”, cod
SMIS 123958 (proiect POR – etapizat PR VEST 2021-2027)- „Dotarea cu mobilier, echipamente didactice și TIC a unităților educaționale
din U.A.T. Comuna Peciu Nou”, cod F-PNRR-Dotari-2023-0760- „Construire și dotare grădinița cu program prelungit Peciu Nou”,
PNDRObiectul contractului îl reprezintă furnizarea și montarea de mobilier în conformitate cu cerințele din Caietul de sacini,
atașat prezentei proceduri, parte integrantă din Documentația de atribuire. Achiziția cuprinde 5 loturi.Valoarea estimată
totală (fără TVA) este de 1.657.320,40 lei, din care:- Valoare estimată lotul 1 – 867.750,00 lei- Valoare estimată lotul 2
– 101.350,00 lei- Valoare estimată lotul 3 – 666.660,40 lei*Prețul pe pachet/set sala clasă nu poate depăși valoarea de 19.675,60
lei fără TVA, indiferet de pachet.Prețul pe pachet/set sală clasă a fost stabilit în funcție de valoarea maximă eligibilă
(costul maxim/tip de investiție) impusă prin programul de finanțare (PNRR), respectiv pentru C15 – I11 Mobilier și materiale
didactice pentru dotarea sălilor de clasă /sălilor de grupă din unitățile de învățământ preuniversitar/unitățile conexe costul
maxim este de 19.675,60 lei fără TVA (4.000 euro). Valoarea este impusă și prin Contractul de finanțare nr. 777DOT/2023.-
Valoare estimată lotul 4 – 6.000,00 lei- Valoare estimată lotul 5 – 15.560,00 leiNumăr zile până la care se pot solicita clarificări
înainte de data limită de depunere a ofertelor: 18.Termenul în care autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet
tuturor solicitărilor de clarificare/ informatiilor suplimentare: a 11-a zi înainte de termenul limita de depunere a ofertelor.Orice
solicitare de clarificări trebuie transmisă în SICAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub).