Feedback
I.D.: 106684165

Achiziție utilaje specifice pentru prevenirea si gestionarea situațiilor de urgență - Loturi 1-4

Data publicarii
09.12.24
Coduri CPV
43262100 34513250 43500000
Termenul limita pentru depunere:
18.12.24 15:00
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prin achiziția de față se va realiza dotarea AN „Apele Romane” cu utilaje si autoutilitare specifice pentru prevenirea si gestionarea situatiilor de urgenta - ”Achizitie utilaje specifice pentru prevenirea si gestionarea situatiilor de urgenta” – Loturi 1-4 - Cod CPV – 43500000-8, 34513250-3, 43262100-8, în conformitate cu cerințele și descrierea din Caietele de sarcini.LOTUL 1 – “Dragi de mare capacítate ...
Prin achiziția de față se va realiza dotarea AN „Apele Romane” cu utilaje si autoutilitare specifice pentru prevenirea si gestionarea situatiilor de urgenta - ”Achizitie utilaje specifice pentru prevenirea si gestionarea situatiilor de urgenta” – Loturi 1-4 - Cod CPV – 43500000-8, 34513250-3, 43262100-8, în conformitate cu cerințele și descrierea din Caietele de sarcini.LOTUL 1 – “Dragi de mare capacítate pentru reducerea gradului mare de colmatare a lacurilor (conform caracteristicilor tehnice menționate in Caietul de sarcini)” – 4 bucati - Cod CPV 34513250-3 Nave de dragare (Rev.2).LOTUL 2 – „Excavatoare de tip “paianjen/spider” pentru realizarea de rampe de acces sau alte amenajari/deblocari ale zonei de interventie (conform caracteristicilor tehnice menționate in Caietul de sarcini)” – 5 bucati - Cod CPV – 43262100-8 - Excavatoare mecanice (Rev.2).LOTUL 3 – ”Utilaje senilate amfibii pentru accesul in zone greu accesibile (mlastine, ape interioare) a excavatoarelor pentru interventii in regim de urgenta in mlastina si ape de pana la 5 m adancime (conform caracteristicilor tehnice menționate in Caietul de sarcini)” – 11 bucati - Cod CPV 43500000-8 Vehicule cu senile (Rev.2).LOTUL 4 – „Skimmere multifunctionale pentru colectarea plutitorilor de pe acumulari si cursuri de ape line (conform caracteristicilor tehnice menționate in Caietul de sarcini)”– 4 bucati - Cod CPV 34513250-3 Nave de dragare (Rev.2).Achiziția se derulează în cadrul proiectului "Investiția 5. Dotarea adecvată a administrațiilor bazinale pentru monitorizarea infrastructurii, prevenirea și gestionarea situațiilor de urgență", finanțat prin Planul Național de Redresare și Reziliență. Pentru implementarea acestui proiect a fost semnat contractul de finanțare nr. 50565/26.07.2022 (cu actele adiționale aferente) de către Ministerul mediului Apelor și Pădurilor în calitate de coordonator de reforme si/sau investitii pentru PNRR nr. 26595/08.03.2022, iar AN „Apele Române” este identificata ca fiind beneficiar.Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (https://e-licitatie.ro/pub ).Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 18 zile. AC va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 11-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.Răspunsul consolidat la solicit de clarif se va posta la sect „lista clarificari notificari si decizii" a anuntului din SEAP.Garantia de participare se constituie pe fiecare LOT in parte: GP este de 1% din valoarea fara T.V.A. a fiecarui lot:Lot 1 - 199,200.00 lei; Lot 2 - 62,250.00 lei; Lot 3 – 164,203.82 lei; Lot 4 - 49,766.96 lei.In cazul in care ofertantul doreste sa constituie GP in alta valuta, echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor (cu 5 zile inainte). GP se constituie în cf cu prev art. 154 alin 4 din Legea nr. 98/2016 modificata si completata. Garantia de participare se poate depune in contul: RO44 TREZ 7005 005X XX00 1409 deschis la Activ de Trezorerie si Contabilitate Publica a Mun Bucuresti (codul fiscal pe care este deschis acest cont este: 18207646). GP sau, după caz, GBE trebuie să fie irevocabilă, necondiţionată şi se constituie cf Art. 154^4 din Legea 98/2016 lit a) - e).Cuantumul GBE este de 5% din val fără TVA a contractului şi se constituie conform art. 154, alin 4 din Lg. 98/2016 modif si compl şi devine anexă la contract.Termen constit GBE 5 zile cf art. 39 alin (3) din HG 395/2016. Acest termen poate fi prelungit la solicitarea justificată a contractantului, fără a depasi 15 zile de la data semnării contractului.GBE poate fi virata in contul de garantii RO44 TREZ 7005 005X XX00 1409 deschis la Activ de Trezorerie si Contabilitate Publica a Mun Bucuresti (codul fiscal pe care este deschis acest cont este: 18207646).Conditii restituire GBE: cf art 154^2 din Lg98/2016 modif si compl.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziție utilaje specifice pentru prevenirea si gestionarea situațiilor de urgență - Loturi 1-4 09.12.24
Achiziție utilaje specifice pentru prevenirea si gestionarea situațiilor de urgență - Loturi 1-4 09.12.24
Achiziție utilaje specifice pentru prevenirea si gestionarea situațiilor de urgență - Loturi 1-4 18.12.24
Achiziţie utilaje specifice pentru prevenirea si gestionarea situaţiilor de urgenţă - Loturi 1-4 09.12.24
" Achizitie utilaje si autoutilitare specifice pentru prevenirea si gestionarea situatiilor de urgenta" – Loturi 1-8 20.09.23
” Achizitie utilaje si autoutilitare specifice pentru prevenirea si gestionarea situatiilor de urgenta” – Loturi 1-8  
Consultarea pietei privind achizitia de utilaje si autoutilitare-autospeciale 02.03.23
Identificarea unui operator economic ce va fi contractat in vederea prestarii de servicii de consultanţă şi asistenţă în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă (SSM) şi a situaţiilor de urgenţă (PSI - SU), in vederea incheierii unui contract de prestari servicii. 18.05.18
Pachet 1: Elaborare DALI conform HG 907/2016,prezentare 3D – imagini fotorealistice şi studii de specialitate necesare pentru: Lot 1 – 11381 - Consolidare, reabilitare, modernizare şi mansardare în volumul podului existent, sediul Curţii de Apel Timişoara Lot 2 – 14605 - Reabilitarea, modernizarea şi dotarea Palatului de Justiţie Gorj, str. Tudor Vladimirescu, nr. 34, municipiul Târgu-Jiu 20.08.24
Lot consumabile laser - 1 buc., Cod principal CPV: 33793000-5 Sticlărie pentru laborator (Rev. 2)