Procedura de achiziție publică se va finaliza prin încheierea a doua acorduri-cadru de prestari servicii, pe doua loturi dupa
cum urmează:• LOT I - Platforma ERP destinată Modulului de gestiune a bugetului, contabilitate și resurse umane • LOT II -
Platforma ERP destinată Modulului de gestiune a proiectelor și programelor, registratură și fluxuri de lucruAcordul-cadru
se va derula pe o perioadă de 48 luni ...
Procedura de achiziție publică se va finaliza prin încheierea a doua acorduri-cadru de prestari servicii, pe doua loturi dupa
cum urmează:• LOT I - Platforma ERP destinată Modulului de gestiune a bugetului, contabilitate și resurse umane • LOT II -
Platforma ERP destinată Modulului de gestiune a proiectelor și programelor, registratură și fluxuri de lucruAcordul-cadru
se va derula pe o perioadă de 48 luni de la data semnării, cu următoarele caracteristici estimate:Valoarea totală estimată
a procedurii este minim 633.750,00 lei fără TVA – maxim 3.480.000,00 lei fără TVA, împărțită după cum urmează:Acord-cadru
LOT I - Platforma ERP destinată Modulului de gestiune a bugetului, contabilitate și resurse umane: minim 600.000,00 lei fără
TVA – maxim 2.400.000,00 lei fără TVA;Acord-cadru LOT II - Platforma ERP destinată Modulului de gestiune a proiectelor și
programelor, registratură și fluxuri de lucru: minim 33.750,00 lei fără TVA – maxim 1.080.000,00 lei fără TVA.Valoarea estimata
a unui contract subsecvent este după cum urmează:LOT I - Platforma ERP destinată Modulului de gestiune a bugetului, contabilitate
și resurse umane: minim 50.000,00 lei fără TVA – maxim 600.000,00 lei fără TVA;LOT II - Platforma ERP destinată Modulului
de gestiune a proiectelor și programelor, registratură și fluxuri de lucru: minim 3.375,00 lei fără TVA – maxim 270.000,00
lei fără TVA.Cantitățile acordului-cadru:LOT I - Platforma ERP destinată Modulului de gestiune a bugetului, contabilitate
și resurse umane:Cantitatea minimă a acordului cadru: 12 abonamenteCantitatea maximă a acordului cadru: 48 abonamenteCantitatea
minimă a unui contract subsecvent: 1 abonamentCantitatea maximă a unui contract subsecvent: 12 abonamenteLOT II - Platforma
ERP destinată Modulului de gestiune a proiectelor și programelor, registratură și fluxuri de lucru:Cantitatea minimă a acordului
cadru: 5 zile/lună X 6 luniCantitatea maximă a acordului cadru: 20 zile/lună X 48 luniCantitatea minimă a unui contract subsecvent:
1 zi/lună X 3 luniCantitatea maximă a unui contract subsecvent: 20 zile/lună X 12 luniTermenul limita pana la care se pot
solicita clarificari la documentatia de atribuire: cu 15 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. În conformitate
cu prevederile art. 161 din Legea nr. 98/2016, cu modificările și completările ulterioare, autoritatea contractanta va raspunde
în mod clar și complet solicitărilor de clarificare/informațiilor suplimentare în legătura cu documentația de atribuire cu
11 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor în anuntul de participare.