Feedback
I.D.: 93031888

Achiziție servicii de suport IT aferente sistemului integrat de management al activităților de investiții, control și integritate la nivelul Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației

Data publicarii
19.01.24 Exista 755.348 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72267000
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Procedura de achiziție publică se va finaliza prin încheierea a doua acorduri-cadru de prestari servicii, pe doua loturi dupa cum urmează:• LOT I - Platforma ERP destinată Modulului de gestiune a bugetului, contabilitate și resurse umane • LOT II - Platforma ERP destinată Modulului de gestiune a proiectelor și programelor, registratură și fluxuri de lucruAcordul-cadru se va derula pe o perioadă de 48 luni ...
Procedura de achiziție publică se va finaliza prin încheierea a doua acorduri-cadru de prestari servicii, pe doua loturi dupa cum urmează:• LOT I - Platforma ERP destinată Modulului de gestiune a bugetului, contabilitate și resurse umane • LOT II - Platforma ERP destinată Modulului de gestiune a proiectelor și programelor, registratură și fluxuri de lucruAcordul-cadru se va derula pe o perioadă de 48 luni de la data semnării, cu următoarele caracteristici estimate:Valoarea totală estimată a procedurii este minim 633.750,00 lei fără TVA – maxim 3.480.000,00 lei fără TVA, împărțită după cum urmează:Acord-cadru LOT I - Platforma ERP destinată Modulului de gestiune a bugetului, contabilitate și resurse umane: minim 600.000,00 lei fără TVA – maxim 2.400.000,00 lei fără TVA;Acord-cadru LOT II - Platforma ERP destinată Modulului de gestiune a proiectelor și programelor, registratură și fluxuri de lucru: minim 33.750,00 lei fără TVA – maxim 1.080.000,00 lei fără TVA.Valoarea estimata a unui contract subsecvent este după cum urmează:LOT I - Platforma ERP destinată Modulului de gestiune a bugetului, contabilitate și resurse umane: minim 50.000,00 lei fără TVA – maxim 600.000,00 lei fără TVA;LOT II - Platforma ERP destinată Modulului de gestiune a proiectelor și programelor, registratură și fluxuri de lucru: minim 3.375,00 lei fără TVA – maxim 270.000,00 lei fără TVA.Cantitățile acordului-cadru:LOT I - Platforma ERP destinată Modulului de gestiune a bugetului, contabilitate și resurse umane:Cantitatea minimă a acordului cadru: 12 abonamenteCantitatea maximă a acordului cadru: 48 abonamenteCantitatea minimă a unui contract subsecvent: 1 abonamentCantitatea maximă a unui contract subsecvent: 12 abonamenteLOT II - Platforma ERP destinată Modulului de gestiune a proiectelor și programelor, registratură și fluxuri de lucru:Cantitatea minimă a acordului cadru: 5 zile/lună X 6 luniCantitatea maximă a acordului cadru: 20 zile/lună X 48 luniCantitatea minimă a unui contract subsecvent: 1 zi/lună X 3 luniCantitatea maximă a unui contract subsecvent: 20 zile/lună X 12 luniTermenul limita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: cu 15 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. În conformitate cu prevederile art. 161 din Legea nr. 98/2016, cu modificările și completările ulterioare, autoritatea contractanta va raspunde în mod clar și complet solicitărilor de clarificare/informațiilor suplimentare în legătura cu documentația de atribuire cu 11 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor în anuntul de participare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziție servicii de suport IT aferente sistemului integrat de management al activităților de investiții, control și integritate la nivelul Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației  
Achiziție servicii de suport IT aferente sistemului integrat de management al activităților de investiții, control și integritate la nivelul Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației  
Achiziţie servicii de suport IT aferente sistemului integrat de management al activităţilor de investiţii, control şi integritate la nivelul Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei  
Achiziţie servicii de suport IT aferente sistemului integrat de management al activităţilor de investiţii, control şi integritate la nivelul Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei 08.06.22
Achiziţie servicii de suport IT aferente sistemului informatic de management al activităţilor de investiţii, control şi integritate la nivelul Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei – Platforma ERP destinată gestiunii bugetului, contabilităţii şi resurselor umane  
Achiziţie servicii de suport IT pentru dezvoltare şi mentenanţă evolutivă a sistemului integrat de management al activităţilor de investiţii, control şi integritate din cadrul MDLPA aferente modulului de management al investiţiilor derulate de către MDLPA prin PNRR  
Achizitionarea serviciilor de suport IT aferente sistemului integrat de management al activitatilor de investitii, control si integritate în cadrul Ministerului Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice  
Achiziţie servicii de suport IT aferente sistemului integrat de management al activităţilor de investiţii, control şi integritate la nivelul Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei  
Acord cadru furnizare hrană specială pentru animale sălbatice  
Dezvoltare Software