Acordul cadru are ca obiect achizitia de servicii de medicina muncii și servicii de sănătate preventivă, cu valabilitate de
la data 01.04.2024 și până la data de 31.12.2026 (33 luni).Pe parcursul acordului cadru se vor încheia 33 (treizecișitrei)
contracte subsecvente, câte unul pentru fiecare lună, în funcție de numărul de persoane stabilite lunar pentru care se vor
presta aceste servicii.Contractele subs...
Acordul cadru are ca obiect achizitia de servicii de medicina muncii și servicii de sănătate preventivă, cu valabilitate de
la data 01.04.2024 și până la data de 31.12.2026 (33 luni).Pe parcursul acordului cadru se vor încheia 33 (treizecișitrei)
contracte subsecvente, câte unul pentru fiecare lună, în funcție de numărul de persoane stabilite lunar pentru care se vor
presta aceste servicii.Contractele subsecvente vor intra în vigoare la începutul fiecărei luni, iar serviciile ce fac obiectul
prezentei proceduri de achiziție se vor presta în fiecare lună exact pentru numărul de persoane menționat în contractul subsecvent
de către achizitor și semnat de către ambele părți.Calendarul estimativ de încheiere al contractelor subsecvente este următorul:-9
contracte subsecvente în perioada 01 aprilie 2024 – 31 decembrie 2024;-12 contracte subsecvente în perioada 01 ianuarie 2025
– 31 decembrie 2025; -12 contracte subsecvente în perioada 01 ianuarie 2026 – 31 decembrie 2026. Valoarea estimată a unui
contract subsecvent este de 58.295,00 lei, exclusiv T.V.A.PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL (în perioada de derulare
a acordului cadru)Schimbul de informații între părți se va realiza cu asigurarea protecției datelor cu caracter personal,
potrivit Regulamentului (UE) nr. 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu
caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind
protecția datelor) adoptat de Parlamentul European și Consiliul Uniunii Europene.Compania Națională ”Imprimeria Națională”
– S.A. va pune la dispoziția ... (ofertantul declarat câștigător) datele cu caracter personal necesare derulării contractului,
constând în nume, prenume, funcție, CNP, îmtr-un fișier format Excel (xlsx). Fișierul va fi securizat cu o parolă înainte
de a fi transmis.Fișierul securizat ce conține date cu caracter personal va fi transmis la adresa de email ... (comunicată
de către ofertantul declarat câștigător). În caz de indisponibilitate a serviciilor de poștă electronică și/sau a conexiunii
la internet, fișierul securizat va fi predat persoanei comunicată de către ofertantul declarat câștigător, pe suport optic
(CD-ROM), în baza unui Proces verbal de predare-primire. Parola va fi comunicata persoanei ... (comunicată de către ofertantul
declarat câștigător) printr-o altă modalitate decât cea de transmitere/predare a fișierului, prin SMS la nr. de telefon ...,
în plic închis sigilat, și va fi schimbată la fiecare transmitere.Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet
tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare cu 11 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea
ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor : 18. Orice
solicitare de clarificari trebuie transmisa in SEAP: http://sicap-prod.e-licitatie.roSpecificatiile tehnice, si alte informatii
se regasesc in caietul de sarcini aferent prezentei proceduri de achizitie.