SPITALUL ORĂȘENESC TÂRGU LĂPUȘ își propune să achiziționeze echipamente medicale, pentru buna desfășurare a activității în
compartimentele din cadrul spitalului, în condiții optime de timp și eficacitate a procesului precum și în deplină siguranță.
Achiziționarea de echipamente medicale noi, vor asigura servicii de calitate pacienților, în deplină siguranță, asigurarea
unor capacități superioare celor exis...
SPITALUL ORĂȘENESC TÂRGU LĂPUȘ își propune să achiziționeze echipamente medicale, pentru buna desfășurare a activității în
compartimentele din cadrul spitalului, în condiții optime de timp și eficacitate a procesului precum și în deplină siguranță.
Achiziționarea de echipamente medicale noi, vor asigura servicii de calitate pacienților, în deplină siguranță, asigurarea
unor capacități superioare celor existente. De asemenea, este anticipată/așteptată diminuarea/scăderea costurilor la nivel
de unitate. Obiectivul general al acestei achiziții îl constituie dotarea cu echipamente medicale a SPITALULUI ORĂȘENESC
TÂRGU LĂPUȘ in vederea cresterii accesibilitatii serviciilor de sanatate pentru populaţia orasului si a localitatilor invecinate
(zona rurale) prin asigurarea de servicii medicale complexe.Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte
de data limită de depunere a ofertelor este de 18 zile. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor
solicitărilor de clarificări în a 11-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.CLAUZA SUSPENSIVAProcedura de încheiere
a acordurilor cadru este initiata sub incidența unei clauze suspensive având în vedere că fondurile vor fi asigurate de către
Ministerul Sănățatii în sensul că incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de alocarea creditelor bugetare
cu aceasta destinatie din fondurile Ministerului Sanatatii, semnarea contractului facandu-se cu respectarea dispozitiilor
referitoare la angajarea cheltuielor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice. Având în
vedere dispozițiile Legii 98/2016 privind achizitiile publice și HG nr. 395/2016 cu modificările și completările ulterioare,
Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile
necesare achiziției vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu aceasta destinatie. In cazul in care, indiferent
de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, Autoritatea Contractanta, dupa primirea notificarii cu privire la neacordarea
finantarii, isi rezerva dreptul de a nu incheia contractul de achizitie, in conditiile in care nu exista o alta sursa de finantare
in conformitate cu prevederile art. 212 alin. (1) lit. C) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare,
fiind imposibila incheierea contractului de achizitie publica. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea
Contractantă nu poate fi considerața răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent
de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificata asupra existenței unui asemenea prejudiciu.Ofertanții
din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-si întreaga răspundere
în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă. Perioada maxima pentru care opereaza
clauza suspensiva este de 24 luni, astfel incat, in cazul in care conditia de finantare nu este indeplinita, procedura de
atribuire este anulata.