Feedback
I.D.: 92176670

Achiziție produse din plastic pentru birou

Data publicarii
23.01.24 Exista 341.833 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30199500 30199780 30234300 30234400 22852000 22852100 22853000 30199110 30199410
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Furnizare produse din plastic pentru birou conform solicitărilor din caietul de sarcini . Acordul cadru se va încheia pentru o perioada de 36 de luni cu maxim 3 (trei) operatori economici clasați în ordinea prețului ofertat, în cazul în care exista trei operatori economici declarați admiși (îndeplinesc condițiile solicitate conform documentației de atribuire). În cazul în care nu sunt minim trei operatori ...
Furnizare produse din plastic pentru birou conform solicitărilor din caietul de sarcini . Acordul cadru se va încheia pentru o perioada de 36 de luni cu maxim 3 (trei) operatori economici clasați în ordinea prețului ofertat, în cazul în care exista trei operatori economici declarați admiși (îndeplinesc condițiile solicitate conform documentației de atribuire). În cazul în care nu sunt minim trei operatori economici, acordul cadru se va încheia cu toți operatorii economici calificați.Nr. Crt. Denumirea produsului UM Cantitate maxima AC Cantitate MINIMA AC* Cantitate maxima CS Cantitate minima CSAutoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a depăși si suplimenta cantitatea maximă a acordului cadru/produs cu respectarea si in condițiile prevăzute de art. 221 din Legea nr. 98/2016 Lotul 1 Suporturi pentru birou, CD,DVD-URI, un număr de 9 de repereCantitate maxima AC/ Cantitate MINIMA AC/Cantitate maxima CS/Cantitate minima CS conform anexei 2.1 la Caietul de sarcini si s anexei 1.1 la propunerea de acord cadru Lotul 2 Mape diverse si separatoare, un număr de 9 de repereCantitate maxima AC/ Cantitate MINIMA AC/Cantitate maxima CS/Cantitate minima CS conform anexei 2.2 la Caietul de sarcini si s anexei 1.2 la propunerea de acord cadruLotul 3 Diverse consumabile pt birou, un număr de 14 de repereCantitate maxima AC/ Cantitate MINIMA AC/Cantitate maxima CS/Cantitate minima CS conform anexei 2.3 la Caietul de sarcini si s anexei 1.3 la propunerea de acord cadruNumarul de zile pana la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/ candidaturilor 18 zileAutoritatea contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificări sau informațiilor suplimentare in a 11-a zi înainte de data limita de depunere a ofertelor. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu