Obiectivul general al proiectului pentru care se solicita furnizarea de produse și pentru care s-a întocmit prezentul caiet
de sarcini este ca școlile și Palatului Copiilor din Municipiul Piatra Neamț sa asigure pentru cei peste 19,200 de elevi de
nivel preșcolar, primar, gimnazial, liceal și profesional condițiile potrivite pentru desfășurarea actului educațional prin
dotări cu mobilier, echipamente digit...
Obiectivul general al proiectului pentru care se solicita furnizarea de produse și pentru care s-a întocmit prezentul caiet
de sarcini este ca școlile și Palatului Copiilor din Municipiul Piatra Neamț sa asigure pentru cei peste 19,200 de elevi de
nivel preșcolar, primar, gimnazial, liceal și profesional condițiile potrivite pentru desfășurarea actului educațional prin
dotări cu mobilier, echipamente digitale, materiale didactice și echipamente specifice ținând cont de principiile egalității
de șanse și gen, dar și cei viitori, precum și cele aproximativ 1175 de cadre didactice. Acestia vor avea la îndemâna cele
mai noi și moderne resurse atât de necesare în procesul educațional de calitate. Astfel vor beneficia de rezultatele proiectului
și părinții elevilor, implicit comunitatea locală, relația școală-familie-comunitate fiind unul dintre principalii factori
pentru o dezvoltare durabilă a comunității.Obiectivul autorităţii contractante pentru care se solicită achizitia îl reprezintă
dotarea celor 21 de unități de învățământ și Palatul Copiilor din Municipiul Piatra Neamț prin achiziția de mobilier.Finantarea
se va realiza prin PNRR din bugetul proiectului „Dotarea si echiparea unitatilor de învatamant în vederea cresterii calitatii
actului educational si realizarea tranzitiei digitale ” . Dotările cu mobilier care fac obiectul prezentei proceduri
de achiziție vor fi livrate, instalate, puse în folosință de către ofertanții câștigători ai prezentei proceduri de achiziții.
Procedura este împartită pe 5 loturi astfel:Lotul nr. 1: Achiziție mobilier preșcolarLotul nr. 2 : Achiziție mobilier primar
- liceu Lotul nr. 3: Achiziție mobilier laboratoare științeLotul nr. 4: Achiziție mobilier neconvențional (săli de sport,
cabinet școlare, cabinet psihopedagogie )Lotul nr. 5: Achiziție mobilier specific învățământ IPTProdusele livrate vor fi
noi, sigilate. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare în legătură
cu documentația de atribuire, cel târziu cu 15 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.În măsura în care solicitările
de clarificări au fost adresate în termenul precizat în documentație, termenul limită de răspuns al autorității contractante
– 10 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.