Conform Hotărârii Guvernului (H.G.) nr. 592/2024 privind organizarea și funcționarea Ministerului Justiției, cu modificările
și completările ulterioare, MJ elaborează politicile publice, strategiile și planurile de acțiune în domeniul justiției,
al prevenirii și combaterii corupției și formelor grave de criminalitate, inclusiv în concordanță cu obiectivele programului
de guvernare și negociază, implemente...
Conform Hotărârii Guvernului (H.G.) nr. 592/2024 privind organizarea și funcționarea Ministerului Justiției, cu modificările
și completările ulterioare, MJ elaborează politicile publice, strategiile și planurile de acțiune în domeniul justiției,
al prevenirii și combaterii corupției și formelor grave de criminalitate, inclusiv în concordanță cu obiectivele programului
de guvernare și negociază, implementează, monitorizează și evaluează programele internaționale de asistență tehnică și financiară
pentru prevenirea criminalității și a corupției, indiferent de instituția beneficiară sau care le implementează.Prin această
achiziție se dorește implementarea în 2 instanțe pilot, respectiv în 6 săli de judecată sau de consiliu aflate în două regiuni
geografice diferite, a aplicației de înregistrare și redarea a ședințelor de judecată, precum și testarea mai multor variante
de echipamente pentru înregistrare și soluții tehnice pentru transcrierea sedințelor înregistrate.Un element fundamental
în cadrul programului pilot îl va reprezenta feedback-ul oferit atât de către utilizatorii finali din cadrul instanțelor
pilot, precum și de către specialiștii IT din cadrul instanțelor implicate, fapt care va conduce la alegerea acelor echipamente
hardware ce vor oferi cel mai bun raport calitate – preț, și pe cale de consecință la achiziționarea de echipamente hardware
performante necesare desfășurării în cele mai bune condiții a înregistrărilor audio a ședințelor de judecată și a transcrierii
audio în text a acestora.În acest context Ministerul Justiției, demarează investițiile prevăzute în Planul Național de Redresare
și Reziliență, investiția I.4 „Digitalizarea sistemului judiciar” aferente componentei 7 „Transformarea digitală” pentru dotarea
instanțelor de judecată.Calendarul clarificărilor:Solicitările de clarificări se vor transmite prin intermediul portalului
SEAP, la adresa www.e-licitatie.ro, semnate cu semnătura electronică.Data limită de primire a solicitărilor de clarificări:
21 zile înainte de data limită pentru depunerea ofertelor în SEAP.Potrivit art. 161 din Legea nr.98/2016 cu modificările şi
completările ulterioare, în măsura în care clarificările sunt solicitate în timp util, răspunsul autorităţii contractante
la aceste solicitări se va publica în S.E.A.P în a 11 zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor candidaturilor/ofertelor.Răspunsurile
la solicitările de clarificări vor fi publicate în S.E.A.P. de autoritatea contractantă, fără a dezvălui identitatea celui
care a solicitat clarificările într-o singură etapă.