Autoritatea contractanta organizeaza o procedura de atribuire, in urma finalizarii careia intentioneaza sa atribuie patru
contracte de furnizare, pentru achizitia de echipamente medicale și dotări specifice, în cadul proiectului „Investiții în
infrastructura ambulatoriului din Spitalul Municipal Caracal”. Procedura de atribuire a contractului de achiziție publică
este inițiată sub incidența următoarei con...
Autoritatea contractanta organizeaza o procedura de atribuire, in urma finalizarii careia intentioneaza sa atribuie patru
contracte de furnizare, pentru achizitia de echipamente medicale și dotări specifice, în cadul proiectului „Investiții în
infrastructura ambulatoriului din Spitalul Municipal Caracal”. Procedura de atribuire a contractului de achiziție publică
este inițiată sub incidența următoarei condiții rezolutorii: încheierea contractului de achiziție publică este condiționată
de alocarea creditelor bugetare pentru această destinație, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispozițiilor legale,
referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidența legislației privind finanțele publice. Având
în vedere prevederile Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice și H.G. nr. 395/2016, cu modificările și completările
ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câștigător, numai în măsura
în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare pentru această destinație. În cazul
în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de cel mult 12 luni de la data aprobării
raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condițiile în care, în urma demersurilor efectuate,
Autoritatea Contractantă nu va putea obține finanțarea contractului din fonduri externe nerambursabile și nu există o altă
sursă de finanțare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin.(1) lit.c) din Legea 98/2016 cu modificările și completările
ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg
că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de
atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenței unui
asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/condiției
rezolutorii, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul
limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita
clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 18 zile inainte de termenul limita
de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile
ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste ca va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari,
in a 11-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.