Feedback
I.D.: 95609956

Achiziție echipamente și dotări medicale în cadrul proiectului „Înființare și dotare ambulatoriu în cadrul secției externe a Spitalului Județean de Urgență Drobeta Turnu Severin, situat în Orașul Vânju Mare”

Data publicarii
08.04.24 Exista 44.540 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33100000 33111000 33123200 33182100 33123100 38412000 33167000 33195100
Locul realizarii:
Mehedinţi
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă intentioneaza sa atribuie contractul cu obiectul Achiziție echipamente și dotări medicale în cadrul proiectului „Înființare și dotare ambulatoriu în cadrul secției externe a Spitalului Județean de Urgență Drobeta Turnu Severin, situat în Orașul Vânju Mare”, lotizat după cum urmează:Lotul 1 – Echipamente radiologie și radioscopie - 3.151.997,51 lei (fără TVA) ;Lotul 2 – Ecografe - ...
Autoritatea contractantă intentioneaza sa atribuie contractul cu obiectul Achiziție echipamente și dotări medicale în cadrul proiectului „Înființare și dotare ambulatoriu în cadrul secției externe a Spitalului Județean de Urgență Drobeta Turnu Severin, situat în Orașul Vânju Mare”, lotizat după cum urmează:Lotul 1 – Echipamente radiologie și radioscopie - 3.151.997,51 lei (fără TVA) ;Lotul 2 – Ecografe - 1.286.740,00 lei (fără TVA) ;Lotul 3 – Echipamente cardiologie - 132.237,28 lei (fără TVA) ;Lotul 4 – Echipamente și dispozitive medicale de uz general - 98.717,70 lei (fără TVA) ;Lotul 5 – Echipamente obstetrică-ginecologie - 11.184,74 lei (fără TVA) ;Lotul 6 – Echipamente chirurgie - 118.429,57 lei (fără TVA) ;Lotul 7 – Monitoare medicale - 83.143,20 lei (fără TVA).Durata contractului: durata de livrare este de maxim 3 luni.1. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 20 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.2. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta va raspunde, in mod clar si complet, tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare, cu 11 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţie echipamente şi dotări medicale în cadrul proiectului "Înfiinţare şi dotare ambulatoriu în cadrul secţiei externe a Spitalului Judeţean de Urgenţă Drobeta Turnu Severin, situat în Oraşul Vânju Mare" 14.11.23
Furnizarea si distributia fructelor (mere), laptelui si produselor lactate si produselor de panificatie in cadrul Programului pentru scoli al României, in judetul Mehedinti, pentru anii scolari 2023-2024, 2024-2025, 2025-2026, 2026-2027 11.03.24
Furnizarea si distributia fructelor (mere), laptelui si produselor lactate si produselor de panificatie in cadrul Programului pentru scoli al României, in judetul Mehedinti, pentru anii scolari 2023-2024, 2024-2025, 2025-2026, 2026-2027 11.03.24
Furnizarea si distributia fructelor (mere), laptelui si produselor lactate si produselor de panificatie in cadrul Programului pentru scoli al României, in judetul Mehedinti, pentru anii scolari 2023-2024, 2024-2025, 2025-2026, 2026-2027  
DOTAREA CU LABORATOARE INTELIGENTE A LICEULUI TEHNOLOGIC "LORIN SALAGEAN" - Contract de finantare nr.601Smart/2023 03.07.24
Achiziţionarea de echipamente tehnologice (inclusiv mobilier ergonomic adaptat şi integrat specific) pentru dezvoltarea a două laboratoare inteligente digitale 12.08.24
Furnizare echipamente" in cadrul proiectului DOTAREA CU LABORATOARE INTELIGENTE A LICEULUI TEHNOLOGIC "DIERNA" 21.06.24
„Lucrări şi servicii de întreţinere curentă şi periodică iarnă-vară a drumurilor judeţene aflate în administrarea Consiliului Judeţean Mehedinţi pentru perioada 2019-2023” 11.11.19
Serv de proiectare, verif tehnică de calitate a proiectelor, asist tehnică din partea proiectantului pe durata execuţiei lucrărilor şi de execuţie a lucrărilor pentru obiectivele de investiţii: "REABILIT ŞI MODERNIZARE PARCUL GĂRII în Mun DR TR SEVERIN"- LOT 1 "REABILIT ŞI MODERNIZARE PARCUL ROZELOR" în Mun DR TR SEVERIN"-LOT 2 "REABILIT ŞI MODERNIZARE PARC DRAGALINA în Mun DR TR SEVERIN"- LOT 3 01.07.24
SUSPENDATA - Serv de proiectare, verif tehnică de calitate a proiectelor, asist tehnică din partea proiectantului pe durata execuţiei lucrărilor şi de execuţie a lucrărilor pentru obiectivele de investiţii: "REABILIT ŞI MODERNIZARE PARCUL GĂRII în Mun DR TR SEVERIN"- LOT 1 "REABILIT ŞI MODERNIZARE PARCUL ROZELOR" în Mun DR TR SEVERIN"-LOT 2 "REABILIT ŞI MODERNIZARE PARC DRAGALINA în Mun DR TR SEVERIN"- LOT 3 01.07.24