Autoritatea contractantă intentioneaza sa atribuie contractul cu obiectul Achiziție echipamente și dotări medicale în cadrul
proiectului „Înființare și dotare ambulatoriu în cadrul secției externe a Spitalului Județean de Urgență Drobeta Turnu Severin,
situat în Orașul Vânju Mare”, lotizat după cum urmează:Lotul 1 – Echipamente radiologie și radioscopie - 3.151.997,51 lei
(fără TVA) ;Lotul 2 – Ecografe - ...
Autoritatea contractantă intentioneaza sa atribuie contractul cu obiectul Achiziție echipamente și dotări medicale în cadrul
proiectului „Înființare și dotare ambulatoriu în cadrul secției externe a Spitalului Județean de Urgență Drobeta Turnu Severin,
situat în Orașul Vânju Mare”, lotizat după cum urmează:Lotul 1 – Echipamente radiologie și radioscopie - 3.151.997,51 lei
(fără TVA) ;Lotul 2 – Ecografe - 1.286.740,00 lei (fără TVA) ;Lotul 3 – Echipamente cardiologie - 132.237,28 lei (fără TVA)
;Lotul 4 – Echipamente și dispozitive medicale de uz general - 98.717,70 lei (fără TVA) ;Lotul 5 – Echipamente obstetrică-ginecologie
- 11.184,74 lei (fără TVA) ;Lotul 6 – Echipamente chirurgie - 118.429,57 lei (fără TVA) ;Lotul 7 – Monitoare medicale - 83.143,20
lei (fără TVA).Durata contractului: durata de livrare este de maxim 3 luni.1. In conformitate cu prevederile art. 160 alin.
(1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat
are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 20 zile
inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.2. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016,
cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta va raspunde, in mod clar si complet, tuturor solicitarilor
de clarificari/informatii suplimentare, cu 11 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.