În ansamblu, necesitatea digitalizării în cadrul unui institutii din domeniul medical se datorează faptului că aduce beneficii
semnificative în ceea ce privește eficiența, calitatea asistenței medicale, accesibilitatea pacienților și gestionarea datelor
medicale, precum si a celor administrative. Aceasta contribuie la îmbunătățirea experienței tuturor stakeholderilor și la
creșterea performanței generale a...
În ansamblu, necesitatea digitalizării în cadrul unui institutii din domeniul medical se datorează faptului că aduce beneficii
semnificative în ceea ce privește eficiența, calitatea asistenței medicale, accesibilitatea pacienților și gestionarea datelor
medicale, precum si a celor administrative. Aceasta contribuie la îmbunătățirea experienței tuturor stakeholderilor și la
creșterea performanței generale a instituției.Prin sporirea eficienței în procesele administrative, digitalizarea în cadrul
unei instituții contribuie la reducerea costurilor, optimizarea resurselor și îmbunătățirea fluxului de lucru în general.
Aceasta permite personalului să se concentreze mai mult asupra activităților operaționale importante din cadrul instituției
și asigură o gestionare mai eficientă și mai precisă a tuturor aspectelor administrative ale instituției.Concret, achiziția
vizează furnizarea de echipamente digitale pentru SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN BIHOR și activități de instalare, punere
în funcțiune, service în perioada de garanție a acestora (acolo unde este cazul).În derularea contractului, activitatea contractantului
va fi condusă de următoarele principii:i. Contractantul acționează în interesul autorității contractante pe durata furnizării
produselor, în condițiile și cu limitele descrise în documentația aferentă prezentei proceduri de atribuire;ii. Contractantul
acționează în sensul realizării obiectivelor prezentate pentru contract în ceea ce privește optimizarea folosirii resurselor
necesare îndeplinirii obiectivelor contractului.Achiziția vizează furnizarea de echipamente digitale pentru SERVICIUL DE AMBULANTA
JUDETEAN BIHOR și activități de instalare, punere în funcțiune, service în perioada de garanție a acestora (acolo unde este
cazul) și instruire de personal (acolo unde este cazul), împărțite pe 5 loturi, cu specificațiile tehnice minimale obligatorii
cuprinse în fișele tehnice atașate Caietului de sarcini.Se va depune în cadrul ofertei o declarație pe proprie răspundere
prin care ofertanții confirmă că au consultat Regulamentul UE 2020/852, înțeleg și își asumă obligațiile ce le revin pentru
implementarea principiului „Do No Significant Harm” (DNSH) (“A nu prejudicia în mod semnificativ”) în raport cu obiectul contractului
pentru care depun oferta și confirmă că echipamentele ofertate sunt conforme cu exigențele și nu aduc nicio lezare acestui
principiu.Criteriul de atribuire: cel mai bun raport calitate-preț, factorii de evaluare utilizați sunt detaliati in cadrul
Documentatiei prezentei proceduri