Obiectul contractului îl constituie încheierea unui contract în vederea achiziționării de servicii de expertiză pentru elaborarea
de trei proceduri în domeniul urbanismului și autorizării construcțiilor, un protocol de colaborare, cinci ghiduri, trei proceduri
de control, un standard de cost şi de calitate privind elaborarea și actualizarea documentațiilor de amenajarea teritoriului
și urbanism și pentru p...
Obiectul contractului îl constituie încheierea unui contract în vederea achiziționării de servicii de expertiză pentru elaborarea
de trei proceduri în domeniul urbanismului și autorizării construcțiilor, un protocol de colaborare, cinci ghiduri, trei proceduri
de control, un standard de cost şi de calitate privind elaborarea și actualizarea documentațiilor de amenajarea teritoriului
și urbanism și pentru participarea la sesiuni de diseminare la nivel regional în cadrul proiectului „Sistematizarea legislației
din domeniul amenajării teritoriului, urbanismului şi construcţiilor şi consolidarea capacității administrative a structurilor
de specialitate din instituțiile publice centrale cu responsabilități în domeniu”, Cod SIPOCA 50, conform cerințelor caietului
de sarcini, în vederea îndeplinirii responsabilităților MDLPA stabilite în cadrul ordinului de finanțare a proiectului „Sistematizarea
legislației din domeniul amenajării teritoriului, urbanismului și construcțiilor și consolidarea capacității administrative
a structurilor de specialitate din instituțiile publice centrale cu responsabilități în domeniu", cod SIPOCA 50. Achiziția
serviciilor care face obiectul prezentului contract va fi realizată în cadrul Componentei 2 a proiectului SIPOCA 50 - Elaborarea
de proceduri pentru optimizarea fluxurilor de proces și informaționale, ghiduri pentru dezvoltare urbană și gestiunea localităților,
pentru asigurarea aplicării unitare a legislației și principiilor de dezvoltare durabilă de către autoritățile adminsitrației
publice locale și publicarea centralizată a acestora în vederea obținerii următoarelor rezultate, prevăzute în cadrul cererii
de finanțare:R.2.a. : Trei proceduri elaborate;R.2.b. : Un protocol de cooperare cadru pentru operaționalizarea ghișeului
unic între autorităţile administrației publice locale, entitățile avizatoare, pentru reducerea birocrației, costurilor și
riscurilor de corupție, în vederea abordării unitare a problematicii amenajării teritoriului, urbanismului și construcțiilor
la nivel național;R.2.c. : 5 Ghiduri;R.2.d. : Minim 3 proceduri de control actualizate și sistem îmbunătățit de colectare
a taxelor și a cotelor datorate de investitori în procesul de autorizare;R.2.e. : Standard de cost şi de calitate pentru elaborarea
și actualizarea documentațiilor de amenajarea teritoriului și urbanism; R.2.g. : Sesiuni de diseminare la nivel regional la
nivelul celor 8 regiuni de dezvoltare a procedurilor, metodologiilor și ghidurilor (cel puțin 2 sesiuni de diseminare la nivel
regional).Serviciile achiziționate vor contribui la creșterea capacității administrative a autorității contractate pentru
derularea procesului de fundamentare, elaborare, consultare publică și aprobare ale proiectului mai sus menționat.Descrierea
produselor ce urmează a fi achiziţionate se regăseşte în caietul de sarcini. Termenul limită până la care se pot solicita
clarificări la documentaţia de atribuire: cu 15 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. În conformitate cu prevederile
art. 161 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificările și completările ulterioare, autoritatea contractanta
va raspunde în mod clar și complet solicitărilor de clarificare/informațiilor suplimentare în legătura cu documentația de
atribuire cu 11 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor în anuntul de participare.