Feedback
I.D.: 67911016

Achiziție de materiale consumabile pentru desfășurarea activității echipei de proiect, în cadrul proiectului “Monitorizarea și evaluarea integrată a performanței serviciilor publice“

Data publicarii
08.04.22 Exista 191.896 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30125100-2
Termenul limita pentru depunere:
14.04.22 10:00
Pretul estimativ:
4.878,12 RON
Documente participare:
  1. 624ff09e0982c015359293.doc
  2. 624ff09e3f4b0412529148.docx
  3. 624ff09e2de5a662652410.docx
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziție de materiale consumabile pentru desfășurarea activității echipei de proiect, în cadrul proiectului “Monitorizarea și evaluarea integrată a performanței serviciilor publice“
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziție materiale consumabile desfășurării activității echipei de proiect, în cadrul proiectului „Monitorizarea și evaluarea integrată a performanțelor serviciilor publice” 15.04.20
Achiziţie Servicii elaborare studii si servicii de dezvoltare software dedicate platformei de evaluare integrată a serviciilor publice în cadrul proiectului "Monitorizarea şi evaluarea integrată a performanţei serviciilor publice" (Cod SIPOCA 616 / MySMIS 127589) 04.01.22
R_Achiziţie Servicii elaborare studii si servicii de dezvoltare software dedicate platformei de evaluare integrată a serviciilor publice în cadrul proiectului "Monitorizarea şi evaluarea integrată a performanţei serviciilor publice" (Cod SIPOCA 616 / MySMIS 127589) 16.08.22
Achiziţie Servicii elaborare studii si servicii de dezvoltare software dedicate platformei de evaluare integrată a serviciilor publice în cadrul proiectului "Monitorizarea şi evaluarea integrată a performanţei serviciilor publice" (Cod SIPOCA 616 / MySMIS 127589)  
R_Achiziţie Servicii elaborare studii si servicii de dezvoltare software dedicate platformei de evaluare integrată a serviciilor publice în cadrul proiectului "Monitorizarea şi evaluarea integrată a performanţei serviciilor publice" (Cod SIPOCA 616 / MySMIS 127589)  
Achizitie Servicii de asistenţă tehnică (performanţă servicii) în cadrul proiectului "Monitorizarea şi evaluarea integrată a performanţei serviciilor publice" (Cod SIPOCA 616 / MySMIS 127589) 17.08.22
Achiziţia Produse hardware IT, în cadrul proiectului "Monitorizarea şi evaluarea integrată a performanţei serviciilor publice"– cod SIPOCA 616/MySMIS 127589, în cadrul căruia Patronatul Serviciilor Publice are calitatea de Partener 21.04.20
Achiziţia Produse hardware IT, în cadrul proiectului "Monitorizarea şi evaluarea integrată a performanţei serviciilor publice"– cod SIPOCA 616/MySMIS 127589, în cadrul căruia Patronatul Serviciilor Publice are calitatea de Partener  
Achizitie Servicii de asistenţă tehnică (performanţă servicii) în cadrul proiectului "Monitorizarea şi evaluarea integrată a performanţei serviciilor publice" (Cod SIPOCA 616 / MySMIS 127589)  
Achiziţia de Materiale promoţionale şi alte materiale de informare şi publicitate, în cadrul proiectului "Monitorizarea şi evaluarea integrată a performanţei serviciilor publice"– cod SIPOCA 616/MySMIS 127589. 07.01.20