1. Autoritatea Contractantă achiziționează 26 containere cu scop de birouri și 2 containere toaletă.În temeiul art. 212 alin.
(1) litera (c) din legea nr. 98/2016, actualizată, autoritatea contractantă utilizează în cadrul procedurii de achiziție clauza
suspensivă a contractului după cum urmează:Procedura de achiziție este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive,
în sensul că derularea acesteia ...
1. Autoritatea Contractantă achiziționează 26 containere cu scop de birouri și 2 containere toaletă.În temeiul art. 212 alin.
(1) litera (c) din legea nr. 98/2016, actualizată, autoritatea contractantă utilizează în cadrul procedurii de achiziție clauza
suspensivă a contractului după cum urmează:Procedura de achiziție este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive,
în sensul că derularea acesteia precum și semnarea contractului sunt condiționate de obținerea fondurilor necesare, respectiv
semnarea actului adițional la contractul de finanțare de către Operatorul de Program.Autoritatea Contractantă precizează că
va încheia contractul cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate
prin semnarea actului adițional la contractul de finanțare. În cazul în care, indiferent de motive, semnarea actului adițional
la contractul de finanțare nu se va realiza, Autoritatea Contractanta își rezervă dreptul de a aplica prevederile art. 212
alin (1) lit. c) din Legea 98/2016, cu modificările și completările ulterioare, după primirea notificării din partea Operatorul
de Program cu privire la neacordarea finanțării, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică. Ofertanții
din cadrul acestei proceduri înțeleg ca Autoritatea Contractantă și/sau Operatorul de Program nu pot fi considerați răspunzători
pentru vreun prejudiciu cauzat în situația anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă
Autoritatea Contractantă și/sau Operatorul de Program au fost notificați asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții
din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere
în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă.2. Autoritatea contractanta va raspunde
în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare/informațiilor suplimentare în a 10-a zi înainte de termenul limită
de depunere a ofertelor, în măsura în care aceste solicitări au fost transmise în termenul menționat la SECȚIUNEA I, respectiv
19 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. 3. Solicitările de clarificare în legatură cu documentația de
atribuire se vor transmite doar prin intermediul SEAP (https://e-licitatie.ro), prin accesarea secțiunii dedicate „Întrebări”
din detaliul procedurii de atribuire aflate în desfășurare. Pentru vizualizarea documentației de atribuire încărcate în SEAP
op. ec. trebuie să dispună de un program necesar vizualizării fișierelor semnate electronic.4. ATENȚIE!!! Pentru respectarea
principiului tratamentului egal, operatorii economici interesați vor respecta prevederile notificării ANAP nr. 247 cu privire
la modalitatea de transmitere a solicitărilor de clarificări și a informațiilor suplimentare la documentațiile de atribuire
/ răspunsurile formulate în cazul desfășurării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziție publică prin intermediul
mijloacelor electronice (on-line), în sensul ca documentele atașate la secțiunea „Întrebări" NU VOR CONȚINE DATELE DE IDENTIFICAREA
ALE ACESTORA, întrucât acestea vor deveni publice în momentul transmiterii răspunsului de către autoritatea contractantă!