Feedback
I.D.: 88145436

Achiziția viitoare are în vedere încheierea unui contract de furnizare produse, având ca obiect Furnizare de echipamente tehnologice de electroliza si servicii conexe, inclusiv servicii de instruire pentru operarea echipamentelor si asistenta tehnica pentru punerea in funcțiune a echipamentelor

Data publicarii
17.10.23 Exista 154.164 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
38000000-5 39300000-5 50000000-5 42000000-6
Documente participare:
  1. anunt-de-consultare-a-pietei.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziția viitoare are în vedere încheierea unui contract de furnizare produse, având ca obiect Furnizare de echipamente tehnologice de electroliza si servicii conexe, inclusiv servicii de instruire pentru operarea echipamentelor si asistenta tehnica pentru punerea in funcțiune a echipamentelor
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de furnizare având ca obiect livrarea de sisteme de masuratori de interior GSM/WCDMA (cod CPV: 38433200-1) si prestarea de servicii aferente (proiectare, instalare si integrare a echipamentelor si programelor software, punere în functiune si testare de acceptanta a tuturor sistemelor, precum si instruire a personalului autoritatii contractante), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini 14.10.13
Acord-cadru pentru 12 luni avand ca obiect furnizarea, instalarea, punerea in functiune si service in perioada de garantie a echipamentelor medicale pentru departamentul ATI si departamentul endoscopie digestiva  
Contracte de furnizare având ca obiect livrarea de sisteme de supraveghere video şi control acces pentru Direcţiile Regionale Bucureşti (DRB), Iaşi (DRI) şi Timiş (DRT) - coduri CPV: 32323500-8 şi 42961100-1 şi un sistem de alarmă la incendiu pentru Direcţia Regională Timiş (DRT) - cod CPV: 31625200-5, inclusiv proiectarea şi avizarea, instalarea, configurarea şi punerea în funcţiune a acestora, precum şi instruirea personalului autorităţii contractante, împărṭite pe 4(patru) loturi, după cum urmează: LOT nr. 1: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Bucureşti, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini; LOT nr.2: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Iaşi, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini; LOT nr.3: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Timiş, în con  
Contracte de furnizare având ca obiect livrarea de sisteme de supraveghere video şi control acces pentru Direcţiile Regionale Bucureşti (DRB), Iaşi (DRI) şi Timiş (DRT) - coduri CPV: 32323500-8 şi 42961100-1 şi un sistem de alarmă la incendiu pentru Direcţia Regională Timiş (DRT) - cod CPV: 31625200-5, inclusiv proiectarea şi avizarea, instalarea, configurarea şi punerea în funcţiune a acestora, precum şi instruirea personalului autorităţii contractante, împăr?ite pe 4(patru) loturi, după cum urmează: LOT nr. 1: – 1 (un) Sistem de supraveghere 22.01.19
Contract de furnizare având ca obiect livrarea, instalarea si punerea în functiune a unui „Sistem de climatizare pentru sediul O.J. Bistrita”  
Contract de furnizare având ca obiect Upgrade componente Sistem de goniometrie şi monitorizare a spectrului, inclusiv instalare, configurare, testare şi instruire a personalului ANCOM în conformitate cu configuraţia şi cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea III–Caietul de sarcini. 29.09.20
Lucrari de proiectare, furnizare, instalare, punerea în funcţiune şi autorizarea echipamentelor din centralele termice ce deservesc Universitatea de Medicina şi Farmacie "Carol Davila" – Imobile Cămin U1-U2, Cămin U3-U4, Cămin U5-U6  
Lucrari de proiectare, furnizare, instalare, punerea în funcţiune şi autorizarea echipamentelor din centralele termice ce deservesc Universitatea de Medicina şi Farmacie "Carol Davila" – Imobile Cămin U1-U2, Cămin U3-U4, Cămin U5-U6 20.05.24
Livrarea de echip. tehnologice, inclusiv serv. şi lucrări de amenajare, instalare şi punere în funcţiune pt. cele 4 Centre de Date ale Cloud-ului Guvernamental, cu per. de garanţie şi suportul tehnnologic incluse pentru 10 ani, cu SLA de 4h la interventie 24/7/365 cu nr. nelimitat de intervenţii. 11.03.22
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de „echipamente şi dotări pentru Laboratorul pentru Încercări de Compatibilitate Electromagnetică şi Testare a Echipamentelor Radio al ANCOM (cod CPV: 38424000-3)”, respectiv: 35 (treizecişicinci) de Echipamente pentru incercari de compatibilitate electromagnetica (cod CPV: 38424000-3) - Lotul nr. 1, 164 (unasutăşaizecişipatru) de Echipamente pentru testarea echipamentelor radio (cod CPV: 38424000-3) - Lotul nr. 2 si 40 (patruzeci) de Echipamente si software pentru testarea echipamentelor radio