Feedback
I.D.: 95936742

ACHIZIȚIA SERVICIILOR ÎN SISTEM CLICK PENTRU COMPLETELE DE EMITERE A PAȘAPOARTELOR TEMPORARE (CONSUMABILE, PIESE DE SCHIMB, ÎNTREȚINERE ȘI REPARAȚII)

Data publicarii
03.04.24 Exista 359.444 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79800000
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acordul cadru are ca obiect achizitia serviciilor în sistem click pentru completele de emitere a pașapoartelor temporare (consumabile, piese de schimb, întreținere și reparații).Se va incheia un acord cadru, valabil 4 ani începând cu data de 25.03.2024, iar implementarea acestuia va consta în prestarea serviciilor, precum şi în plata acestora.Calendarul estimativ de încheiere al contractelor subsecvente e...
Acordul cadru are ca obiect achizitia serviciilor în sistem click pentru completele de emitere a pașapoartelor temporare (consumabile, piese de schimb, întreținere și reparații).Se va incheia un acord cadru, valabil 4 ani începând cu data de 25.03.2024, iar implementarea acestuia va consta în prestarea serviciilor, precum şi în plata acestora.Calendarul estimativ de încheiere al contractelor subsecvente este următorul:- Contract subsecvent nr. 1 - 25.03.2024 - 31.12.2024 - Contract subsecvent nr. 2 - 01.01.2025 - 31.12.2025- Contract subsecvent nr. 3 - 01.01.2026 - 31.12.2026- Contract subsecvent nr. 4 - 01.01.2027 - 31.12.2027- Contract subsecvent nr. 5 - 01.01.2028 - 24.03.2028Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent este de 1.100.000,00 lei, exclusiv T.V.A.Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare cu 11 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor : 18. Orice solicitare de clarificari trebuie transmisa in SEAP: http://sicap-prod.e-licitatie.roSpecificatiile tehnice, si alte informatii se regasesc in caietul de sarcini aferent prezentei proceduri de achizitie.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu