Feedback
I.D.: 105387134

Achiziția serviciilor de elaborare documentație tehnică Studiu de Fezabilitate pentru obiectivul de investiții "DRUM EXPRES A1 – PITEȘTI – MIOVENI"

Data publicarii
12.11.24
Coduri CPV
71322500
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziția serviciilor de elaborare documentație tehnică Studiu de Fezabilitate pentru obiectivul de investiții "DRUM EXPRES A1 – PITEȘTI – MIOVENI", conform documentatiei de atribuire. Valoarea estimata totala a contractului de achizitie publica este de 2.806.571,22 lei (fara TVA), defalcata dupa cum urmeaza:1. Raport de inceput, rapoarte si studii privind alternative de traseu - 210,927.972. Studii hidro...
Achiziția serviciilor de elaborare documentație tehnică Studiu de Fezabilitate pentru obiectivul de investiții "DRUM EXPRES A1 – PITEȘTI – MIOVENI", conform documentatiei de atribuire. Valoarea estimata totala a contractului de achizitie publica este de 2.806.571,22 lei (fara TVA), defalcata dupa cum urmeaza:1. Raport de inceput, rapoarte si studii privind alternative de traseu - 210,927.972. Studii hidrologice - 40,353.603. Studii geotehnice - 724,318.544. Studii topografice - 146,902.945. Studii arheologice - 150,191.156. Alte investigatii - 154,697.807. Studii privind ocuparea terenurilor si raportul de evaluare - 139,525.888. Activitati de proiectare - 622,584.509. Evaluarea impactului asupra mediului - 132,794.8010. Analiza cost-beneficiu si modelul financiar - 36,267.6811. Identificarea retelelor si instalatiilor existente - 99,135.7612. Documentatii pentru autorizatii, avize si acorduri - 68,817.6013. Estimari de cost - 50,953.6014. Finalizare studiu de fezabilitate - 131,209.4015. Masuri de informare si publicitate - 13,381.2016. Asistenta acordata beneficiarului in sustinerea aplicatiei de finantare - 84,508.8017. Asistență tehnică acordată Beneficiarului pentru procedura de atribuire a contractului/lor de proiectare și execuție lucrări - 131,889.60 Termene pentru depunerea/raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare: A. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de maxim 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. B. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarficare/informatiilor suplimentare in a 11-a zi dinainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu