Ofertantul desemnat câștigător al procedurii de atribuire va trebuie să asigure următoarele: Asistență Tehnică pentru supervizarea
proiectării și execuției lucrărilor astfel încât să se asigure un nivel înalt de calitate a lucrărilor în conformitate cu
prevederile legale, în special cu Legea 10/1995 a Calității în Construcții, HG 766/1997 și HG 925/1995 și altor reglementări
în vigoare; Verificarea tehni...
Ofertantul desemnat câștigător al procedurii de atribuire va trebuie să asigure următoarele: Asistență Tehnică pentru supervizarea
proiectării și execuției lucrărilor astfel încât să se asigure un nivel înalt de calitate a lucrărilor în conformitate cu
prevederile legale, în special cu Legea 10/1995 a Calității în Construcții, HG 766/1997 și HG 925/1995 și altor reglementări
în vigoare; Verificarea tehnică de calitate a documentațiilor tehnico-economice elaborate de antreprenori în vederea autorizării
lucrărilor și a executării acestora; Asigurarea unor construcții și lucrări de o înaltă calitate tehnică, tehnologică și
cu încadrarea în valorile contractuale încheiate și în bugetul aprobat al proiectului prin supervizarea execuției lucrărilor
pe întreaga durată de execuție prin exercitarea obligațiilor și atribuțiunilor stabilite de legislația în vigoare, cu personal
profesionist, autorizat și cu mare experiență în implementarea proiectelor în domeniul energetic și infrastructura de mediu;
Participare la recepțiile la terminarea lucrărilor aferente celor patru contracte de lucrări, care se vor realiza în conformitate
cu prevederile legale în vigoare aplicabile obiectului contractelor; Asigurarea realizării de către Antreprenor a remedierilor
și atingerea nivelelor de performanță și a exigențelor de calitate stabilite prin proiect atât în faza de construcție, cât
și pe Perioada de Notificare a Defectelor (PND) (în perioada de garanție).Prestarea Serviciilor se va demara la data specificată
în Ordinul de începere care se va emite de Achizitor.Precizăm că, prest. serv. va începe odată cu emiterea Ord. de începere
a primului contract de lucrări, care reprezintă și Ord. de începere a contractului de servicii.Durata serviciilor prestate
este de 15 luni + 36 luni DNP de la data Ordinului de începere, conform planului prezentat la punctul 6 din caiet de sarcini.Întrucât
scopul serviciilor este de asigurare a urmăririi şi verificării contractelor de lucrări, precum şi de administrare eficientă
a a acestora, durata contractului va acoperi în totalitate durata contractelor de lucrări, inclusiv prelungirea acestora prin
acte adiționale, precum şi perioada de DNP. Pe perioada de garanţie de bună execuţie a lucrărilor, adică în intervalul de
timp între recepţia la terminarea lucrărilor până la recepţia finală a lucrărilor, precum şi perioada DNP, prestatorul are
obligaţia de a identifica și de a supraveghea remedierea eventualelor deficienţe ce pot apărea, fără alte costuri suplimentare.
Prestatorul va asigura serviciile pe toată perioada de desfășurare a contractelor de lucrări, respectiv 15 luni +36 luni DNP,
cu încadrarea în prețul contractului.A. C. va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare / informatiilor suplimentare cu
10 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, in masura în care solicitarile de clarificari sau informatii
suplimentare au fost adresate în termenul prevazut la punctul I.1), respectiv 16 zile.