Feedback
I.D.: 100605130

Achiziția publică de dotări medicale din cadrul proiectului „Reabilitarea și extinderea blocului operator și dotarea Spitalului Județean de Urgență Vâlcea în vederea reducerii riscului de infecții nosocomiale”

Data publicarii
26.07.24
Coduri CPV
33100000
Termenul limita pentru depunere:
03.09.24 15:00
Pretul estimativ:
8.850.000,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Imobilul ce face obiectul proiectului se află în proprietatea C. J. Vâlcea și este dat în administrarea S. J. Vâlcea prin Hotărârea C. J. Vâlcea nr. 41/17.04.2003.În vederea prevenirii infecțiilor asociate asistenței medicale, se urmăresc investiții pentru reabilitarea/ modernizarea blocurilor operatorii și dotarea cu echipamente și materiale destinate reducerii riscului de infecții nosocomiale.Operatorii ...
Imobilul ce face obiectul proiectului se află în proprietatea C. J. Vâlcea și este dat în administrarea S. J. Vâlcea prin Hotărârea C. J. Vâlcea nr. 41/17.04.2003.În vederea prevenirii infecțiilor asociate asistenței medicale, se urmăresc investiții pentru reabilitarea/ modernizarea blocurilor operatorii și dotarea cu echipamente și materiale destinate reducerii riscului de infecții nosocomiale.Operatorii economici care pot participa la procedura de achiziție trebuie să dețină avizul de funcționare emis de ANMDMR pentru activitățile de comercializare şi de prestări servicii în domeniul dispozitivelor medicale supuse controlului prin avizare (import dispozitive medicale, distribuție dispozitive medicale, instalare şi/sau mentenanță dispozitive medicale) potrivit art. 2 coroborat cu art. 6 din Normele metodologice de aplicare a titlului XX din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății, referitoare la avizarea activităților în domeniul dispozitivelor medicale din 03.04.2020 aprobate prin Ordinul ministrului sănătății nr. 566/ 2020. Pentru produsele livrate, durata de livrare și punere în funcțiune este de maxim 60 de zile calendaristice de la semnarea contractului.Durata de livrare, de maxim 60 de zile, include și perioada de acceptare a autorității contractante de 5 zile, respectiv recepția cantitativă, calitativă, punere în funcțiune și recepția serviciilor de instruire.Produsele livrate vor fi însoțite în mod obligatoriu de: factura fiscală/ aviz de expediție, certificat de origine, după caz, documente de certificare a calității și a garanției, conform dispozițiilor legale în vigoare, certificat de conformitate CE, etc.Un produs este considerat livrat când toate activitățile din cadrul contractului au fost realizate și produsul/echipamentul este instalat, funcționează la parametrii agreați și este recepționat de Autoritatea contractantă (recepție cantitativă, calitativă, punere în funcțiune și instruire personal).Produsele vor fi livrate cantitativ şi calitativ la locul indicat de Autoritatea contractantă pentru fiecare produs în parte. Fiecare produs va fi însoţit de toate subansamblele/părţile componente necesare punerii şi menţinerii în funcţiune.Contractantul va asambla produsele la locul de instalare indicat de Autoritatea contractantă și va efectua orice altă configurație considerată necesară pentru a asigura funcționarea corectă a produselor.Contractantul este responsabil pentru instruirea la faţa locului a personalului desemnat de Autoritatea contractantă. Scopul instruirii este de a transfera cunoştinţele necesare pentru a opera produsul. Lista cu personalul de specialitate din cadrul spitalului care va fi instruit se va pune la dispoziția contractantului înainte de punerea în funcțiune a echipamentului.În perioada de garanție a echipamentului Contractantul va asigura serviciile de mentenanță corectivă și suport tehnic.Plățile în favoarea Contractantului se vor efectua în termen de maxim 30 de zile de la data recepției (recepție cantitativă, calitativă, punerea în funcțiune și instruirea personalului) și primirii facturii și tuturor documentelor justificative.Ofertantul va completa declarație privind respectarea principiilor DNSH. Achizițiile efectuate în cadrul proiectului trebuie să dovedească conformitatea cu principiile DNSH, așa cum sunt ele prezentate în Ghidul tehnic DNSH aferente măsurii de investiții din Componenta C12 – Sănătate.Nota:Orice operator economic are dreptul de a solicita clarificări sau informatii suplimentare, numai prin SEAP, într-un termen de cel tarziu 20 de zile inainte de data limită de depunere a ofertelor, conf art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016 În masura în care solicitările de clarificări sau informatii suplimentare au fost adresate in termenul prevazut anterior, termenul limita in care AC va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare este cu 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţia publică de dotări medicale din cadrul proiectului "Reabilitarea şi extinderea blocului operator şi dotarea Spitalului Judeţean de Urgenţă Vâlcea în vederea reducerii riscului de infecţii nosocomiale" 03.09.24
Achiziţia publică de echipamente/dispozitive medicale necesare prevenirii si limitarii infectiilor cu COVID - 19/realizării sterilizării, dezinfectiei aerului (Autoclav, Nebulizator pentru dezinfecţia aerului, Lampă ultraviolete, mobilă) 26.07.21
Achiziţia de echipamente medicale şi aparatură pentru secţiile de pneumoftiziologie, Laboratorul de Analize Medicale, Laboratorul de Imagistică şi Radiologie şi de echipamente speciale pentru prevenirea răspândirii virusului SARS-CoV-2 în cadrul proiectului ,, Întărirea capacităţii Spitalului de Pneumoftiziologie Constantin Anastasatu Mihăeşti de gestionare a crizei sanitare COVID-19" 10.05.21
Achiziţia de servicii de furnizare mobilier din cadrul proiectului "Bibliotecile vâlcene, noi hub-uri de dezvoltare a competenţelor digitale"  
Achiziţia de servicii de furnizare mobilier din cadrul proiectului "Bibliotecile vâlcene, noi hub-uri de dezvoltare a competenţelor digitale"  
Achiziţia de servicii de furnizare mobilier din cadrul proiectului "Bibliotecile vâlcene, noi hub-uri de dezvoltare a competenţelor digitale"  
Echipamente de protecţie personală în cadrul proiectului "Întărirea capacităţii Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Vâlcea de gestionare a crizei sanitare COVID-19" 16.11.21
Achiziţia de echipamente medicale şi de protecţie individuală pentru prevenirea, limitarea, îngrijirea şi tratamentul cazurilor de infecţii cu virusul SARS-CoV-2 din cadrul proiectului "Întărirea capacităţii Spitalului de Psihiatrie Drăgoeşti de gestionare a crizei sanitare COVID-19"  
Autospecială de primă intervenţie echipată cu instalaţie specială pentru stingerea incendiilor.  
Achiziţia de echipamente medicale şi de protecţie individuală pentru prevenirea, limitarea, îngrijirea şi tratamentul cazurilor de infecţii cu virusul SARS-CoV-2 din cadrul proiectului "Întărirea capacităţii Spitalului de Psihiatrie Drăgoeşti de gestionare a crizei sanitare COVID-19"