Feedback
I.D.: 102833540

Achiziția mobilierului necesar pentru săli de clasă și grădiniță, laboratoarele de informatică, laboratoare de științe și cabinete școlare

Data publicarii
17.09.24
Coduri CPV
39160000 39100000
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contractul are ca scop furnizarea, livrarea și instalarea de mobilier în cadrul proiectului “Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitate a unor unități de învățământ preuniversitare rurale și a unităților conexe din județul Covasna”. Se va achiziționa mobilier specific pentru 33 de unități de învățământ preuniversitar și o unitate conexăOrice operator economic interesat are dreptul de ...
Contractul are ca scop furnizarea, livrarea și instalarea de mobilier în cadrul proiectului “Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitate a unor unități de învățământ preuniversitare rurale și a unităților conexe din județul Covasna”. Se va achiziționa mobilier specific pentru 33 de unități de învățământ preuniversitar și o unitate conexăOrice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, în conformitate cu prevederile art. 160 alin.(1) din Legea nr. 98/2016 cu completările și modificările ulterioare.Termenul limită pentru transmiterea solicitărilor de clarificări de către operatorii economici este de 20 de zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet la solicitările de clarificări/informații suplimentare adresate de operatorii economici cu 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, în conformitate cu prevederile art. 160 alin.(2) și ale art. 161 alin.(1) din Legea nr. 98/2016 cu completările și modificările ulterioare.NOTĂTermenul de răspuns la clarificări nu afectează dreptul operatorilor economici de a adresa solicitări de clarificări pe parcursul întregii perioade care se scurge de la data publicării Anunțului de Participare și până la termenul limită de 20 de zile anterior datei limită de depunere a ofertelor.În măsura în care solicitările de clarificări/informații suplimentare au fost transmise în termenul prevăzut anterior, răspunsurile autorității contractante însoţite de întrebările aferente vor fi publicate în SEAP, în conformitate cu prevederile art. 160 alin.(3) din Legea nr. 98/2016 cu completările și modificările ulterioare.Autoritatea contractantă nu va răspunde la solicitările de clarificări/informații suplimentare adresate de operatorii economici care vor fi transmise prin altă modalitate de comunicare sau alt termen decât cel stabilit.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu