Feedback
I.D.: 96222430

Achiziția în sistem centralizat de produse de îngrijire și curățare a clădirilor/facilităților, inclusiv articole igienico-sanitare din hârtie MC2

Data publicarii
15.04.24 Exista 192.638 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39831240 33741300 33771000 39830000 39831200
Termenul limita pentru depunere:
14.05.24 15:00
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectivul Acordului-Cadru centralizat este de a asigura, în numele si pentru Utilizatorii acordului-cadru, produse de îngrijire si curățare a clădirilor/facilităților, inclusiv articole igienico-sanitare din hârtie, descrise conform cerințelor menționate în Secțiunea - Caiet de sarcini si anexele sale, precum si livrarea acestora la adresele indicate de către fiecare Utilizator, conform nevoilor acestora...
Obiectivul Acordului-Cadru centralizat este de a asigura, în numele si pentru Utilizatorii acordului-cadru, produse de îngrijire si curățare a clădirilor/facilităților, inclusiv articole igienico-sanitare din hârtie, descrise conform cerințelor menționate în Secțiunea - Caiet de sarcini si anexele sale, precum si livrarea acestora la adresele indicate de către fiecare Utilizator, conform nevoilor acestora și în limita bugetului alocat cu această destinatie.Utilizatori = beneficiari ai acordului-cadru centralizat mentionati în Anexa 2 la Caietul de sarcini care vor încheia contractele subsecvente în baza acordului-cadru centralizat si a anexelor acestuia încheiat de UCA în numele si pentru acestia.Cantitătile minime și maxime ale întregului acord-cadru, respectiv cantitătile minime și maxime ale contractelor subsecvente - sunt menționate in Anexa 1 la Caietul de sarcini.Detalierea cantităților totale minime și maxime pe toata durata acordului cadru centralizat, se regăsește in Anexa nr. 1 – Lista cantități la Secțiunea - Caiet de sarcini.Valoarea estimata a celui mai mare Contract Subsecvent este: 250.000,00 LEI, fara TVA si se raporteaza la o perioada cuprinsa intre 1 luna si 6 luni.Valoarea maxima estimata a achizitiei reprezinta valoarea maxima totala a Acordului Cadru centralizat care rezulta din aceasta procedura pentru întreaga sa durata.Valoarea minima estimata a achizitiei reprezinta valoarea minima a Acordului Cadru centralizat care rezulta din aceasta procedura pentru întreaga sa durata.Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari înainte de data limita de depunere a ofertelor: 19 zile. Clarificarile solicitate dupa acest termen nu vor mai fi luate în considerare. Autoritatea contractanta va raspunde în mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare /informatii suplimentare, în cea de-a 11-a zi înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu