Feedback
I.D.: 104229192

Achiziția echipamentelor și soluțiilor software pentru implementarea proiectului „Digitalizarea serviciilor comunei Dumitrești”

Data publicarii
11.10.24
Coduri CPV
48000000 30195000 30200000 30213000 30216110 30232100 30233000 32400000
Termenul limita pentru depunere:
14.11.24 15:00
Pretul estimativ:
1.598.745,28 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului de achiziție publică îl constituie furnizarea echipamentelor și soluțiilor software pentru implementarea proiectului „Digitalizarea serviciilor comunei Dumitrești”, asumat prin Contractul de finanțare nr. 364/03.01.2023 încheiat în cadrul Planului Național de Redresare și Reziliență (PNRR), Componenta 10 - Fondul Local.Proiectul „Digitalizarea serviciilor comunei Dumitrești” vizează i...
Obiectul contractului de achiziție publică îl constituie furnizarea echipamentelor și soluțiilor software pentru implementarea proiectului „Digitalizarea serviciilor comunei Dumitrești”, asumat prin Contractul de finanțare nr. 364/03.01.2023 încheiat în cadrul Planului Național de Redresare și Reziliență (PNRR), Componenta 10 - Fondul Local.Proiectul „Digitalizarea serviciilor comunei Dumitrești” vizează implementarea infrastructurii TIC în Comuna Dumitești, Județul Vrancea.Obiectivul general al proiectului este optimizarea proceselor de lucru în scopul simplificării procedurilor administrative aplicabile cetățenilor, atât din perspectiva front-office, pentru asigurarea accesului online la serviciile publice, cât și back-office, pentru reducerea timpului de procesare a cererilor cetățenilor din domeniile de competență exclusivă și partajată ale administrației publice locale, precum și implementarea unor module specifice integrate ce vor asigura o comunicare bidirecțională cu toți cetățenii și mediul de afaceri prin care vor fi transparentizate toate proiectele și inițiativele de proiecte dorite a fi realizate de către primărieContractul de furnizare este împărțit în 2 loturi:Lot nr. 1 – Platforma integrată de servicii electroniceLot nr. 2 – Echipamente pentru utilizatoriIn conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificările si completările ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achiziție publica are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare in legătura cu documentația de atribuire este de 18 zile înainte de termenul limita de depunere a ofertelor.In conformitate cu art.161 alineatul (2) din Legea 98/2016, cu modificările si completările ulterioare, răspunsul autorității contractante la aceste solicitări trebuie să fie transmis in ziua a 11-a înainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu