Feedback
I.D.: 92711556

Achiziția de servicii pentru implementarea unui sistem informatic pentru registrele de sănătate, ce va consta în servicii de livrare, instalare și punere în funcțiune echipamente hardware și infrastructură software, servicii de dezvoltare a aplicației informatice, precum și servicii de instruire a utilizatorilor, în cadrul proiectului “Sistem informatic pentru registrele de sănătate - RegInterMed”

Data publicarii
01.02.24 Exista 818.180 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72500000 32420000 32570000 48000000 48820000 72212517 72600000 79632000 80530000
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziția de servicii pentru implementarea “Sistemului informatic pentru registrele de sănătate – RegInterMed”, cod SMIS 130718Prin prezenta procedură de achiziție se dorește implementarea unui sistem informatic pentru registrele de sănătate, ce va consta în servicii de livrare, instalare și punere în funcțiune echipamente hardware și infrastructură software, servicii de dezvoltare a aplicației informatice...
Achiziția de servicii pentru implementarea “Sistemului informatic pentru registrele de sănătate – RegInterMed”, cod SMIS 130718Prin prezenta procedură de achiziție se dorește implementarea unui sistem informatic pentru registrele de sănătate, ce va consta în servicii de livrare, instalare și punere în funcțiune echipamente hardware și infrastructură software, servicii de dezvoltare a aplicației informatice, precum și servicii de instruire a utilizatorilor.Contractul de achiziție publică de servicii se va derula pe o perioadă ce va acoperi durata implementării activităților prevăzute în caietul de sarcini și realizarea următoarelor obiective, dar nu mai târziu de 31.12.2023, și anume:1. Prestarea tuturor serviciilor de implementare (analiză, proiectare, dezvoltare și configurare, instalare și testare) necesare pentru dezvoltarea și operaționalizarea sistemului informatic integrat.servicii primite atât prin intermediul portalului, cât și tradițional.2. Furnizarea unei infrastructuri de echipamente și soluții software de sistem, de gestiune a bazelor de date și de securitate care să susțină funcționarea sistemului informatic integrat.3. Instruirea personalului care va utiliza și administra sistemele informatice implementate.Valoarea estimată a achiziției – 52.374.000,00 lei fără TVANumar zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 18 zile (inainte de data limita de depunere a ofertelor)Autoritatea contractantă va răspunde tuturor solicitărilor de clarificări cu 11 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţia de servicii pentru implementarea unui sistem informatic pentru registrele de sănătate, ce va consta în servicii de livrare, instalare şi punere în funcţiune echipamente hardware şi infrastructură software, servicii de dezvoltare a aplicaţiei informatice, precum şi servicii de instruire a utilizatorilor, în cadrul proiectului “Sistem informatic pentru registrele de sănătate - RegInterMed" 23.02.23
SUSPENDATA - Achiziţia de servicii pentru implementarea unui sistem informatic pentru registrele de sănătate, ce va consta în servicii de livrare, instalare şi punere în funcţiune echipamente hardware şi infrastructură software, servicii de dezvoltare a aplicaţiei informatice, precum şi servicii de instruire a utilizatorilor, în cadrul proiectului “Sistem informatic pentru registrele de sănătate - RegInterMed" 27.02.23
Achiziţia de servicii pentru implementarea unui sistem informatic pentru registrele de sănătate, ce va consta în servicii de livrare, instalare şi punere în funcţiune echipamente hardware şi infrastructură software, servicii de dezvoltare a aplicaţiei informatice, precum şi servicii de instruire a utilizatorilor, în cadrul proiectului “Sistem informatic pentru registrele de sănătate - RegInterMed"  
Servicii de Implementare "Sistem informatic pentru registrele de sănătate – RegInterMed", cod SMIS 130718 12.11.21
Servicii şi produse de informare, comunicare, publicitate şi organizare evenimente in cadrul proiectului "Sistem informatic pentru registrele de sănătate – "RegInterMed"" cod SMIS 130718 27.05.21
Realizarea unei soluții unificate de comunicații în cadrul AFIR 02.12.24
Achizitie birotica si papetarie in cadrul proiectului "Sistem informatic pentru registrele de sanatate- RegInterMed"- cod SMIS 130718 07.10.22
Servicii de consultanţă IT, furnizare de software şi hardware, instruire utilizatori finali, în cadrul proiectului "Dezvoltarea sistemului informatic naţional integrat de evidenţă a creanţelor provenite din infracţiuni" ROARMIS, cod SIPOCA 763/MySMIS2014 135331, finanţat din fonduri externe nerambursabile şi cofinanţare naţională, de către Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Capacitate Administrativă (AM POCA). 16.07.21
Evaluarea funcţionalităţilor Platformei Informatice a Asigurărilor de Sănătate (PIAS), inclusiv determinarea de vulnerabilităţi, riscuri şi ameninţări la adresa securităţii cibernetice, în cadrul proiectului "Sistem INTEGRAT de Management în Sistemul de Asigurări Sociale de Sănătate" cod SIPOCA 729/MySMIS 130048, cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020 17.05.21
Implementarea unui Sistem Informatic pentru îmbunătăţirea capacităţii de publicare a actelor operatorilor economici, de colaborare între angajaţi şi de asigurare a securităţii şi monitorizării sistemului informatic integrat ce susţine procesele de furnizare a serviciilor publice aflate în responsabilitatea Oficiului Naţional al Registrului Comerţului