Obiectul contractului îl constituie prestarea de servicii de asistență tehnică pentru analiză sistem, instruire/formare, suport
tehnic, monitorizare, pilotare și validare a standardelor de evaluare, în cadrul cererii de finanțare ID 154514, aprobată
prin contractul de finanțare nr. G2024-11162/17.06.2024 al proiectului „Reglementări noi pentru un curriculum relevant și
educație deschisă RECRED“, cod SMIS:...
Obiectul contractului îl constituie prestarea de servicii de asistență tehnică pentru analiză sistem, instruire/formare, suport
tehnic, monitorizare, pilotare și validare a standardelor de evaluare, în cadrul cererii de finanțare ID 154514, aprobată
prin contractul de finanțare nr. G2024-11162/17.06.2024 al proiectului „Reglementări noi pentru un curriculum relevant și
educație deschisă RECRED“, cod SMIS: 321024.Obiectivul general al proiectului la care contribuie achiziția serviciilor de
asistență tehnică pentru analiză sistem, instruire/formare, suport tehnic, monitorizare, pilotare și validare a standardelor
de evaluare este Revizuirea curriculumului centrat pe competențe în învățământul preuniversitar primar, gimnazial și liceal
și eficientizarea implementării curriculum-ului național din învățământul preuniversitar prin intervenții sistemice de actualizări
curriculare, abilitare curriculară a cadrelor didactice, dezvoltare de resurse educaționale și cercetare bazată pe dovezi,
iar obiectiv specific 1 este Asigurarea unui cadru conceptual și procedural în vederea realizării reformei curriculare destinate
învățământului preuniversitar.Prin proiect se urmărește asigurarea unei evaluări unitare în sistemul de învățământ preuniversitar
la nivel național, prin crearea unui sistem național coerent și fiabil de standarde de standarde de evaluare, în vederea promovarii
unor servicii educaționale de calitate, orientate pe nevoile elevilor, în contextul unei școli incluzive.Scopul urmarit prin
elaborarea standardelor naționale de evaluare pentru sistemul de educație preuniversitar, inclusiv evaluarea digitală, vizează
creșterea calității în educație, asigurarea aceluiași nivel de educație și formare de bază pentru toți, comparabilitatea nivelurilor
de performanță ale școlilor din diferite medii educaționale ale țării, precum și comparabilitatea cu rezultatele evaluărilor
internaționale de tipul PISA, PIRLS, TIMSS etc.