Feedback
I.D.: 100228313

Achiziția de echipamente, truse, dispozitive și instrumente medicale necesare pentru desfășurarea activităților din cadrul Spitalului Județean de Urgență Buzău, inclusiv instalare și/sau montaj, punere în funcțiune, testare, instruire personal și service în perioada de garanție.

Data publicarii
19.07.24
Coduri CPV
33100000 33141620 33161000 33172000 33191000 51400000 80320000
Termenul limita pentru depunere:
23.08.24 15:00
Pretul estimativ:
8.729.000,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă intenționează să încheie unul sau mai multe contracte de achiziție publică prin intermediul căruia/cărora să achiziționeze echipamente, truse, dispozitive și instrumente medicale, inclusiv instalare și/sau montaj, punere în funcțiune, testare, instruire personal și service în perioada de garanție, respectiv următoarele:o Turn laparoscopic ginecologic 4K – 1 buc.;o Platforma electro...
Autoritatea contractantă intenționează să încheie unul sau mai multe contracte de achiziție publică prin intermediul căruia/cărora să achiziționeze echipamente, truse, dispozitive și instrumente medicale, inclusiv instalare și/sau montaj, punere în funcțiune, testare, instruire personal și service în perioada de garanție, respectiv următoarele:o Turn laparoscopic ginecologic 4K – 1 buc.;o Platforma electrochirurgicala cu sistem de sigilare vasculara – 1 buc.;o Turn laparoscopic chirurgie generala 4K – 1 buc.;o Microscop operator oftalmologie cu sistem video și post 2 integrat – 1 buc.;o Set rezectoscop bipolar complet – 1 buc.;o Unitate electrochirurgie pentru rezecție monopolară și bipolară – 1 buc.;o Video rino-laringoscop flexibil – 1 buc.;o Oto-endoscoape – 1 buc.;o Endoscope rino-sinusale (diverse grade) – 1 buc.;o Trusa LSS completa – 1 buc.;o Trusa completa esofagoscopie rigida – 1 buc.;o Lampa examinare cu brat mobil – 2 buc.;o Trusa chirurgicala ortopedie – 1 buc.;o Motor chirurgical (drill+oscilant) ortopedie – 1 buc.;o Motor drill chirurgie pediatrica – 1 buc.;o Trusa instrumentar chirurgie pediatrica – 1 buc.;o Trusa instrumentar de microchirurgie – 1 buc.;o Trusa instrumentar chirurgie plastica – 1 buc.;o Electrocardiograf – 1 buc.;o Tourniuet pneumatic digital – 1 buc.;o Aparat de hemodializa intermitenta – 4 buc.;o Masina sigilat pungi sterilizare – 2 buc.;o Video Bronhoscop (turn) – 1 buc.;o Spirometru – 1 buc.;o Monitor functii vitale- monitorizarea oxigenarii cerebrale si profunzimea sedarii – 1 buc.;o Scanner cu ultrasunete wireless portabil – 1 buc.;o Statie de andocare cu seringi automate (6 injectomate + 2 infuzomate) – 5 buc.;o Sistem monitorizare debit cardiac – 1 buc.;o Aparat anestezie – 2 buc.;o Monitoare functii vitale ATI – 2 buc.;o Ventilator – 2 buc.;o Injectomate – 10 buc.;o Infuzomat – 10 buc.;o Ventilator copii (UPU) – 1 buc.Descrierea completă a echipamentelor, truselor, dispozitivelor și instrumentelor medicale, precum și detalierea exactă a specificațiilor tehnice și a activităților necesare se vor regăsi în cuprinsul Caietului de sarcini și a anexelor acestuia (dacă va fi cazul). Având în vedere prevederile Directivelor 18/2004, 2014/24/UE și 2014/25/UE, specificațiile tehnice care fac trimitere la standarde naționale sau la transpunerile unor standarde europene se vor citi și interpreta „sau echivalent”. Astfel, orice referire în documentele achiziției care indică o anumită origine, sursă, producție, producător, un procedeu special, un standard, un normativ, o marcă de fabrică sau de comerț, un brevet de invenție, o licență de fabricație, sunt menționate doar cu scopul de a identifica cu ușurință tipurile de produs, din perspectiva conceptului, și nu au ca efect favorizarea sau eliminarea anumitor operatori economici sau a anumitor produse/servicii.În contextul dat, specificațiile în cauză vor fi considerate ca fiind însoțite de mențiunea „sau echivalent”, iar ofertanții au obligația de a demonstra echivalența produselor/serviciilor ofertate cu cele solicitate, dacă este cazul.Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 18 zile. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 11-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.Termenele limită de primire a solicitărilor de clarificări, respectiv de transmitere a răspunsului autorității contractante au fost calculate astfel încât operatorii economici sa beneficieze de cele 10 zile prevăzute de Art.161 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare.Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (https://e-licitatie.ro/pub).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu