Achiziția de echipamente IT și echipamente digitale în cadrul proiectului „Dotarea cu mobilier și echipamente digitale a unităților
de învățământ preuniversitar la nivelul Județului Vâlcea”, cod F-PNRR-Dotări-2023-6093 – LOT 1, LOT 2, LOT 3 și LOT 4, conform
cerințelor din caietul de sarcini.Beneficiile anticipate ale proiectului sunt creşterea performanţelor şcolare în sistemul
educaţional judeţean şi dez...
Achiziția de echipamente IT și echipamente digitale în cadrul proiectului „Dotarea cu mobilier și echipamente digitale a unităților
de învățământ preuniversitar la nivelul Județului Vâlcea”, cod F-PNRR-Dotări-2023-6093 – LOT 1, LOT 2, LOT 3 și LOT 4, conform
cerințelor din caietul de sarcini.Beneficiile anticipate ale proiectului sunt creşterea performanţelor şcolare în sistemul
educaţional judeţean şi dezvoltarea armonioasă a tinerei generaţii prin asigurarea condiţiilor optime de derulare a unui proces
educaţional de calitate, modern şi inclusiv.Obiectivul/obiectivele proiectului la îndeplinirea căruia/cărora contribuie la
satisfacerea necesităţii şi legătura cu activitatea autorităţii contractante:1. Asigurarea echipamentelor şi a resurselor
tehnologice digitale pentru laboratoarele de informatică din cadrul a 35 unităţi de învăţământ şi a 4 unităţi de învăţământ
profesional şi tehnic din judeţ, în conformitate cu standardele de echipare a şcolilor cu echipamente tehnologice şi resurse
pentru scop educaţional online şi pentru asigurarea unui impact durabil al investiţiilor propuse.2. Dotarea cu mobilier şi
materiale didactice, inclusiv cu echipamente informatice necesare procesului didactic a sălilor de clasă din 41 unităţi de
învăţământ preuniversitar şi 5 unităţi conexe din judeţ, în conformitate cu standardele de echipare a şcolilor cu echipamente
tehnologice şi resurse pentru scop educaţional online şi pentru asigurarea unui impact durabil al investiţiilor propuse.Notă:
1. Echipamentele IT și digitale vor fi noi nefolosite, de asemenea, vor fi oferite cele mai recente modele. Produsele și materialele
încorporate ce urmează a fi achiziționate ar trebui să încorporeze cele mai recente îmbunătățiri în proiectare și materiale.
Nu se acceptă second hand sau refurbished.2. Termenul de livrare specificat în tabele, respectiv maxim 100 zile, include activitățile
de instalare, punere în funcțiune și instruire a personalului. 3. Perioada de acceptare a autorității contractante, respectiv
recepția cantitativă și calitativă, se realizează în maxim 30 de zile.4. Având în vedere că termenul de livrare este factor
de evaluare, durata asumată și declarată de ofertanți prin propunerea tehnică va fi respectată. La stabilirea termenului de
livrare, ofertanții trebuie să ia în calcul termenul de livrare pentru ultimul echipament din cadrul lotului.5. Să existe
posibilitatea achiziționării de pe piață a pieselor de schimb și a consumabilelor originale, necesare funcționării echipamentelor
IT și digitale pe întreaga durată de viață a acestora.6. Ofertanții vor include în oferta de preț valoarea consumabilelor
care vor fi asigurate pentru efectuarea testelor/probelor la punerea în funcțiune a echipamentelor și la instruirea personalului,
acolo unde este cazul. 7. Orice referire la standarde va fi însoțită de mențiunea “Sau echivalent”, fiind în sarcina ofertantului
de a demonstra echivalența în cazul în care produsele furnizate sunt conforme cu un standard echivalent celui menționat în
Caietul de sarcini.Achiziția de echipamente IT și echipamente digitale cuprinde următoarele loturi:Lotul 1 - Echipament digital
pentru laboratoare informatică din unități de învățământ de nivel primar, gimnazial și liceal;Lotul 2 - Echipament digital
pentru săli de clasă;Lotul 3 - Echipament digital pentru laboratoare de știință;Lotul 4 - Echipament digital pentru laboratoarele
de informatică și atelierele de practică din rețeaua IPT.Autoritatea contractantă va răspunde la eventualele solicitări de
clarificări, cu 12 zile înaintea datei limită de depunere a ofertelor, în condițiile în care operatorii economici pot solicita
clarificări, în termenul prevazut la sectiunea I.3), respectiv cu 21 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor,
conform art. 161 din Legea nr. 98/2016.