Autoritatea contractantă intenționează să încheie unul sau mai multe contracte de achiziție publică prin intermediul căruia/cărora
să achiziționeze echipamente, dispozitive și instrumente medicale, inclusiv instalare și/sau montaj, punere în funcțiune,
testare, instruire personal și service în perioada de garanție, respectiv următoarele:o Computer tomograf – 1 buc.;o Ecograf
complet utilat – 1 buc.;o Ecogr...
Autoritatea contractantă intenționează să încheie unul sau mai multe contracte de achiziție publică prin intermediul căruia/cărora
să achiziționeze echipamente, dispozitive și instrumente medicale, inclusiv instalare și/sau montaj, punere în funcțiune,
testare, instruire personal și service în perioada de garanție, respectiv următoarele:o Computer tomograf – 1 buc.;o Ecograf
complet utilat – 1 buc.;o Ecograf Urgente – 1 buc.;o Ecograf Obstetrica-Ginecologie – 1 buc.;o Ecograf Explorari functionale
– 1 buc.;o Ecograf Interne – 1 buc.;o Aparat digital fix de grafie-scopie – 1 buc.;o Aparat roentgen digital cu un post grafie
– 1 buc.;o Aparat de radiologie mobila pentru radiografii la patul bolnavului – 1 buc.;o Turn Laparoscopic 4K cu 2 truse laparoscopice
– 1 buc.;o Aparat anestezie cu monitor inclus – 1 buc.;o Lampa scialitica – 2 buc.;o Electrocauter – 1 buc.;o Electrocauter
tip Harmonic – 1 buc.;o Defibrilator – 2 buc.;o Spalator pentru plosti si urinare – 3 buc.;o Aparat ultrasunete pentru spalat
si dezinfectat instrumentar – 2 buc.;o Masa instrumentar mica bloc operator – 1 buc.;o Masa instrumentar mare bloc operator
– 1 buc.;o Statie centrala de monitorizare terapie intensiva cu 10 monitoare functii vitale – 1 buc.;o Sistem video-endoscopie
flexibila (videoprocesor, gastroscop, colonoscop, sursa de lumina, monitor, aspirator, sonde biopsie si polipectomie, carucior,
masina de spalat ptr endoscoape, si dulap depozitare endoscoape) – 1 buc.;o Electrocardiograf – 3 buc.;o Holter TA – 1 buc.;o
Holter ECG – 1 buc.;o Aparat pentru identificarea venelor – 2 buc.;o Aparat Astrup (analizor gaze si electroliti) necesar
in urgenta – 1 buc.;o Injectomat – 10 buc.;o Infuzomat – 10 buc.;o Aspirator pacienti – 3 buc.;o Cardiotocograf (monitor fetal
si matern) – 1 buc.;o Lampa examinare LED – 5 buc.;o Spirometru cu imprimanta termica integrata – 1 buc.;o Negatoscop – 6
buc.;o Pat salon + noptiera – 20 buc.;o Brancard radiotransparent – 3 buc.;o Troliu medical – 1 buc.Descrierea completă a
echipamentelor, dispozitivelor și instrumentelor medicale, precum și detalierea exactă a specificațiilor tehnice și a activităților
necesare se vor regăsi în cuprinsul Caietului de sarcini și a anexelor acestuia (dacă va fi cazul). Având în vedere prevederile
Directivelor 18/2004, 2014/24/UE și 2014/25/UE, specificațiile tehnice care fac trimitere la standarde naționale sau la transpunerile
unor standarde europene se vor citi și interpreta „sau echivalent”. Astfel, orice referire în documentele achiziției care
indică o anumită origine, sursă, producție, producător, un procedeu special, un standard, un normativ, o marcă de fabrică
sau de comerț, un brevet de invenție, o licență de fabricație, sunt menționate doar cu scopul de a identifica cu ușurință
tipurile de produs, din perspectiva conceptului, și nu au ca efect favorizarea sau eliminarea anumitor operatori economici
sau a anumitor produse/servicii.În contextul dat, specificațiile în cauză vor fi considerate ca fiind însoțite de mențiunea
„sau echivalent”, iar ofertanții au obligația de a demonstra echivalența produselor/serviciilor ofertate cu cele solicitate,
dacă este cazul.Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este
de 18 zile. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 11-a zi
înainte de data limită de depunere a ofertelor.Termenele limită de primire a solicitărilor de clarificări, respectiv de transmitere
a răspunsului autorității contractante au fost calculate astfel încât operatorii economici sa beneficieze de cele 10 zile
prevăzute de Art.161 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare.Orice solicitare
de clarificări trebuie transmisă în SEAP (https://e-licitatie.ro/pub).