Feedback
I.D.: 106455712

Achiziția de echipamente, dispozitive și instrumente medicale necesare pentru desfășurarea activităților din cadrul Spitalului Orașenesc Nehoiu, inclusiv instalare și/sau montaj, punere în funcțiune, testare, instruire personal și service în perioada de garanție.

Data publicarii
03.12.24
Coduri CPV
33100000 33115000 33111000 33112200 31524110 33161000 33162200 33168000 33172100 33182200 33191000 33123200 33123210 33124100 33158500 33192120 33194110 33195200 38432100
Termenul limita pentru depunere:
30.12.24 15:00
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă intenționează să încheie unul sau mai multe contracte de achiziție publică prin intermediul căruia/cărora să achiziționeze echipamente, dispozitive și instrumente medicale, inclusiv instalare și/sau montaj, punere în funcțiune, testare, instruire personal și service în perioada de garanție, respectiv următoarele:o Computer tomograf – 1 buc.;o Ecograf complet utilat – 1 buc.;o Ecogr...
Autoritatea contractantă intenționează să încheie unul sau mai multe contracte de achiziție publică prin intermediul căruia/cărora să achiziționeze echipamente, dispozitive și instrumente medicale, inclusiv instalare și/sau montaj, punere în funcțiune, testare, instruire personal și service în perioada de garanție, respectiv următoarele:o Computer tomograf – 1 buc.;o Ecograf complet utilat – 1 buc.;o Ecograf Urgente – 1 buc.;o Ecograf Obstetrica-Ginecologie – 1 buc.;o Ecograf Explorari functionale – 1 buc.;o Ecograf Interne – 1 buc.;o Aparat digital fix de grafie-scopie – 1 buc.;o Aparat roentgen digital cu un post grafie – 1 buc.;o Aparat de radiologie mobila pentru radiografii la patul bolnavului – 1 buc.;o Turn Laparoscopic 4K cu 2 truse laparoscopice – 1 buc.;o Aparat anestezie cu monitor inclus – 1 buc.;o Lampa scialitica – 2 buc.;o Electrocauter – 1 buc.;o Electrocauter tip Harmonic – 1 buc.;o Defibrilator – 2 buc.;o Spalator pentru plosti si urinare – 3 buc.;o Aparat ultrasunete pentru spalat si dezinfectat instrumentar – 2 buc.;o Masa instrumentar mica bloc operator – 1 buc.;o Masa instrumentar mare bloc operator – 1 buc.;o Statie centrala de monitorizare terapie intensiva cu 10 monitoare functii vitale – 1 buc.;o Sistem video-endoscopie flexibila (videoprocesor, gastroscop, colonoscop, sursa de lumina, monitor, aspirator, sonde biopsie si polipectomie, carucior, masina de spalat ptr endoscoape, si dulap depozitare endoscoape) – 1 buc.;o Electrocardiograf – 3 buc.;o Holter TA – 1 buc.;o Holter ECG – 1 buc.;o Aparat pentru identificarea venelor – 2 buc.;o Aparat Astrup (analizor gaze si electroliti) necesar in urgenta – 1 buc.;o Injectomat – 10 buc.;o Infuzomat – 10 buc.;o Aspirator pacienti – 3 buc.;o Cardiotocograf (monitor fetal si matern) – 1 buc.;o Lampa examinare LED – 5 buc.;o Spirometru cu imprimanta termica integrata – 1 buc.;o Negatoscop – 6 buc.;o Pat salon + noptiera – 20 buc.;o Brancard radiotransparent – 3 buc.;o Troliu medical – 1 buc.Descrierea completă a echipamentelor, dispozitivelor și instrumentelor medicale, precum și detalierea exactă a specificațiilor tehnice și a activităților necesare se vor regăsi în cuprinsul Caietului de sarcini și a anexelor acestuia (dacă va fi cazul). Având în vedere prevederile Directivelor 18/2004, 2014/24/UE și 2014/25/UE, specificațiile tehnice care fac trimitere la standarde naționale sau la transpunerile unor standarde europene se vor citi și interpreta „sau echivalent”. Astfel, orice referire în documentele achiziției care indică o anumită origine, sursă, producție, producător, un procedeu special, un standard, un normativ, o marcă de fabrică sau de comerț, un brevet de invenție, o licență de fabricație, sunt menționate doar cu scopul de a identifica cu ușurință tipurile de produs, din perspectiva conceptului, și nu au ca efect favorizarea sau eliminarea anumitor operatori economici sau a anumitor produse/servicii.În contextul dat, specificațiile în cauză vor fi considerate ca fiind însoțite de mențiunea „sau echivalent”, iar ofertanții au obligația de a demonstra echivalența produselor/serviciilor ofertate cu cele solicitate, dacă este cazul.Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 18 zile. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 11-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.Termenele limită de primire a solicitărilor de clarificări, respectiv de transmitere a răspunsului autorității contractante au fost calculate astfel încât operatorii economici sa beneficieze de cele 10 zile prevăzute de Art.161 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare.Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (https://e-licitatie.ro/pub).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu