Achiziția de echipamente digitale și TIC din cadrul proiectului „Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale
a unităților de învățământ din orașul Șimleu Silvaniei ”, conform caietului de sarcini.Autoritatea contractantă urmărește
dotarea cu echipamente IT a 6 unități de învățământ cu personalitate juridică din subordinea sa:- COLEGIUL NAȚIONAL "SIMION
BĂRNUȚIU" ȘIMLEU SILVANIEI, - COL...
Achiziția de echipamente digitale și TIC din cadrul proiectului „Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale
a unităților de învățământ din orașul Șimleu Silvaniei ”, conform caietului de sarcini.Autoritatea contractantă urmărește
dotarea cu echipamente IT a 6 unități de învățământ cu personalitate juridică din subordinea sa:- COLEGIUL NAȚIONAL "SIMION
BĂRNUȚIU" ȘIMLEU SILVANIEI, - COLEGIUL TEHNIC "IULIU MANIU" ȘIMLEU SILVANIEI, - ȘCOALA GIMNAZIALĂ "SILVANIA" ȘIMLEU SILVANIEI,
- ȘCOALA GIMNAZIALĂ "HOREA" ȘIMLEU SILVANIEI, - ȘCOALA GIMNAZIALĂ "BATHORY ISTVAN" ȘIMLEU SILVANIEI, - ȘCOALA GIMNAZIALĂ NR.1
PUSTAValoarea estimata totală este de 2.276.654,15 lei fără TVA, fiind formată din valorile estimate ale celor 4 loturiLot
1 Echipamente pentru dotare laboratoare de informatică din unități de învățământ de nivel primar, gimnazial și liceal/unitate
conexa sau UIP din rețeaua IPT; Valoare = 531.241,20 lei fără TVA Lot 2 Echipamente TIC pentru organizarea în mediul virtual
pentru unități de învățământ preuniversitar; Valoare = 1.374.832,55 lei fără TVALot 3 Echipament digital pentru dotarea laboratoarelor
de științe; Valoare = 177.080,40 lei fără TVA Lot 4 Echipamente digitale pentru dotarea cabinetelor școlare (inclusiv cabinete
consiliere și asistență psihopedagogică, de sprijin, logopedice și alte terapii specifice etc), pentru dotarea spațiilor cu
echipamente și aparatură sportivă; Valoare = 193.500,00 lei fără TVANecesarul de produse pentru fiecare lot este prezentat
în caietul de sarcini.Ofertantul declarat câștigător al procedurii de atribuire va asigura livrarea, instalarea și, după caz,
punerea în funcțiune a produselor ce fac obiectul prezentei proceduri, precum și prestarea serviciilor accesorii, în termen
de 4 luni de la emiterea ordinului de începere a contractului. În termenul de livrare este inclusă perioada de furnizare a
bunurilor, precum și cea de instruire a beneficiarilor, instalare și, după caz, punere în funcțiune a bunurilor. Altfel spus,
un produs este considerat livrat când toate activitățile din cadrul contractului au fost realizate și produsul/echipamentul
este instalat, montat, funcționează la parametrii agreați și este acceptat de Autoritatea Contractantă.Numărul zile pana la
care se pot solicita clarificari : până ” în a 20 a zi înainte de data limită a depunerii ofertelor” Autoritatea contractanta
va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari cerute de operatorii economici și vor fi transmise în SEAP „ în a 11 a zi
inainte de data limită de depunere a ofertelor”. La solicitarile de clarificari venite dupa termenul limita indicat mai sus,
autoritatea contractanta își rezerva dreptul de a nu formula raspuns.