Feedback
I.D.: 68224251

Achiziţionarea unui Sistem Informatic pentru Administrarea Activităţii de Inspecţii şi Controale a Agenţiei Naţionale pentru Pescuit şi Acvacultură

Data publicarii
18.04.22 Exista 1.040.389 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72262000-9
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul achiziţiei este format din echipamente, aplicaţii şi licenţe software şi servicii asociate în domeniului de activitate al ANPA, numit în continuare "Sistem Informatic pentru Administrarea Activităţii de Inspecţii si Controale a Agenţiei Naţionale pentru Pescuit şi Acvacultură", în conformitate cu prevederile Politicii Comune în domeniul Pescuitului, ale Regulamentelor Europene, ale Deciziilor GFCM, ale declaraţiilo...
Obiectul achiziţiei este format din echipamente, aplicaţii şi licenţe software şi servicii asociate în domeniului de activitate al ANPA, numit în continuare "Sistem Informatic pentru Administrarea Activităţii de Inspecţii si Controale a Agenţiei Naţionale pentru Pescuit şi Acvacultură", în conformitate cu prevederile Politicii Comune în domeniul Pescuitului, ale Regulamentelor Europene, ale Deciziilor GFCM, ale declaraţiilor comune, a deciziei UE nr. 9502/2014 de aplicare a planului de acţiune pentru a depăşi deficienţele din sistemul naţional de control şi a regulamentului UE nr. 2058/2018. Sistemul informatic care va fi implementat va asigura managementul proceselor operaţionale asociate ANPA şi va comunica cu ţările membre ale Uniunii Europene în conformitate cu Cerinţele Regulamentului Comisiei Europene nr. 1224/2009. Pentru a îndeplini obiectivele respective sistemul va cuprinde o multitudine de soluţii software, hardware, de comunicaţii şi securitate IT&C la nivel enterprise, având acoperire la nivel naţional şi va gestiona componente centralizate, având o complexitate deosebită de natură IT&C; Sistemul informatic rezultat va fi interconectat, direct sau indirect, cu alte sisteme informatice care sunt dezvoltate în prezent sau care urmează să fie dezvoltate în perioada următoare de către ţările membre. Astfel, soluţiile realizate în cadrul sistemului trebuie să fie proiectate avându-se în vedere o abordare strategică, abordare care să ţină cont de soluţiile tehnice actuale din domeniul IT&C şi de modul în care acestea se vor dezvolta în perioada următoare, pentru a se asigura interoperabilitatea şi funcţionalitatea optimă a acestuia la standarde ridicate de securitate; Arhitectura propusă este informativă, având rolul de a ghida ofertantul în procesul elaborării ofertei. Ofertantul va putea propune modificări arhitecturale ce privesc soluţia informatică ce va implementa cerinţele operaţionale din Caietul de Sarcini, cu condiţia de a argumenta şi detalia în mod corespunzător deciziile arhitecturale şi de a se suprapune peste arhitectura tehnologică existentă. Echipamentele incluse în obiectul achiziţiei sunt: o Echipamente asociate soluţiei de inspecţie şi control: echipamente de tip terminal mobil, care vor include licenţele pentru software de sistem (sistem de operare şi aplicaţii utilitare); o Echipamente care permit terminalului mobil să comunice în infrastructura TETRA. Detalii privind numărul de echipamente din fiecare tip (precum şi caracteristicile tehnice) se regăsesc în cadrul Caietului de Sarcini, în capitolul – "Arhitectura tehnologica". Serviciile de implementare incluse în obiectul achiziţiei sunt: o Servicii de Analiză: se vor identifica, crea şi agrea cu ANPA scenariile de utilizare; o Servicii de instalare şi configurare a infrastructurii hardware; o Servicii de proiectare şi dezvoltare (inclusiv testare internă) – dezvoltarea şi testarea se vor realiza folosind un mediu pus la dispoziţie de furnizor până la trecerea în producţie a sistemului; o Servicii de testare unitară a aplicaţiilor web expuse în Internet; o Servicii de testare funcţională de acceptanţă: o Servicii de implementare (deployment) în mediul de Producţie; o Servicii de suport post trecere în producţie; o Servicii de instruire. Livrabilele aferente serviciilor de implementare de mai sus sunt: o Servicii de analiză: Document de specificaţii funcţionale ce va aborda arhitectura operaţională şi va conţine cel puţin următoarele: - Prezentarea situaţiei existente; - Detalierea scenariilor de utilizare a sistemului; - Detalierea cerinţelor funcţionale şi nefuncţionale plecând de la cerinţele furnizate în prezentul caiet de sarcini. o Servicii de proiectare, dezvoltare (inclusiv testare internă): - Document de proiectare care va prezenta modul în care se integrează componentele funcţionale în mediul de aplicaţii existent – documentul va aborda arhitectura tehnologică şi va detalia modul de distribuire a aplicaţiilor pe maşinile virtuale. Se va avea în vedere existenţa, în mediul ANPA a unei infrastructuri Oracle VM şi a unui sistem de gestiune a bazelor de date Postgresql. - Document cu specificaţiile de implementare a sistemului pe niveluri arhitecturale (Operaţional, Aplicaţiv şi Tehnologic) o Servicii de instalare şi configurare a infrastructurii de bază (hardware şi software): - Document cu specificaţiile de implementare a infrastructurii tehnologice o Servicii de implementare (deployment) în mediul de Producţie: - Jurnal de instalare a echipamentelor/aplicaţiilor software; - Proceduri de instalare a mediului (manuale de instalare); - Proceduri de utilizare a echipamentelor/aplicaţiilor software (manual de utilizare); - Proceduri de administrare a echipamentelor/aplicaţiilor software (manual de administrare); - Script-uri de deployment automat; - Arhivă cu pachetele necesare instalării de la zero a aplicaţiilor care compun sistemul. o Servicii de testare funcţională de acceptanţă: - Document cu scenariile de testare funcţională, raportul cu rezultatele testelor şi document de Acceptanţă Finală. o Servicii de instruire: - Plan de instruire; - Materiale de instruire; - Manuale. o Servicii de suport post trecere în producţie: - Proceduri de backup şi restaurare a aplicaţiilor ce compun sistemul ofertat; - Manual de utilizarea a aplicaţiei pentru gestiunea evenimentelor în perioada de suport şi garanţie. - Rapoarte de eveniment, etc.. Locul de implementare a proiectului: • Bucureşti, • Constanţa.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţionarea unui Sistem Informatic pentru Administrarea Activităţii de Inspecţii şi Controale a Agenţiei Naţionale pentru Pescuit şi Acvacultură  
Achiziţionarea unui Sistem Informatic pentru Administrarea Activităţii de Inspecţii şi Controale a Agenţiei Naţionale pentru Pescuit şi Acvacultură  
Servicii de consultanţă IT, furnizare de software şi hardware, instruire utilizatori finali, în cadrul proiectului "Dezvoltarea sistemului informatic naţional integrat de evidenţă a creanţelor provenite din infracţiuni" ROARMIS, cod SIPOCA 763/MySMIS2014 135331, finanţat din fonduri externe nerambursabile şi cofinanţare naţională, de către Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Capacitate Administrativă (AM POCA).  
Servicii de consultanţă IT nr. 2 pentru susţinerea Agenţiei Naţionale de Administrare a Bunurilor Indisponibilizate în derularea contractului privind “Dezvoltarea sistemului informatic naţional integrat de evidenţă a creanţelor provenite din infracţiuni" ROARMIS, cod SIPOCA 763/MySMIS2014 135331, finanţat din fonduri externe nerambursabile şi cofinanţare naţională, de către AM POCA. 14.01.22
Contract privind achizitia unei Platforme informatice pentru integrarea datelor de monitorizare radiologică şi managementul activităţilor la Centrul de Informare, Pregătire şi Răspuns la Urgenţă  
Obtinerea unei valorii estimate pt Soft Managmentul Documentelor 26.11.17
“Implementare sistem de calcul în arhitectură hiperconvergentă” 19.09.18
Estimarea valorica a unui proiect ITcare urmeaza a fi depus pentru finantare prin Apelul deschis de Autoritatea pentru Digitalizarea României -E-guv în administraţia/instituţiile publice - Măsura 1: Servicii publice destinate cetăţenilor şi/sau firmelor identificate în CSP gestionat de ADR . 16.02.24
Servicii de întretinere, actualizarea infrastructurii HW/SW, extindere/dezvoltare software pentru subsistemele integrate (adaptari la modificarile legislative, actualizari în functie de modificari organizationale, îmbunatatiri ale modulelor existente), asistenta si suport tehnic pentru Sistemul Integrat de Mediu, mentenanta evolutiva, servicii instalare, configurare, testare si conexe (inclusiv instruire) pentru alte cerinte si upgrade-uri aferente infrastructurii ITC a ANPM 11.04.18
Obiectul consultării îl constituie stabilirea unei estimări corecte privind achiziţia publică de servicii pentru dezvoltarea şi implementarea unor astfel de soluţii informatice. 13.07.20