Feedback
I.D.: 78671364

Achiziţionarea sistemului informaţional pentru automatizarea lucrului cu consumatorii debitori

Data publicarii
17.02.23 Exista 16.500 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48600000-4
Termenul limita pentru depunere:
27.03.23
Pretul estimativ:
1.052.333,00 MDL
Documente participare:
  1. 2023-02-17 14:03-1676642589-anun de participare concurs sistemul informational debitori.pdf
  2. 2023-02-17 14:03-1676642589-anun de participare concurs sistemul informational debitori.docx
  3. 2023-02-17 14:03-1676642589- .pdf
Locul realizarii:
Republica Moldova
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţionarea sistemului informaţional pentru automatizarea lucrului cu consumatorii debitori
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţionarea şi implementarea integrală a soluţiei de preluare a amprentelor digitale şi palmare de la conducătorii auto şi a echipamentului tehnic necesar realizării acestui obiectiv, în baza dezvoltării sistemului informaţional „AFIS” 01.04.21
Achizitionarea Sistemului Informational Automatizat Asistenta Medicala Spitaliceasca, servicii de implementare si suport 17.11.16
Achiziţionarea serviciilor de deservire şi menţinere a infrastructurii Sistemului Informaţional al BNM (servere, stocuri de date, echipamente de reţea, imprimante şi aparate multifuncţionale, licenţele IDEA şi WhatsUp, soluţia Fudo PAM) 11.01.21
Achiziţionarea serviciilor de suport şi modificare a sistemului informaţional „Protecţia Socială” şi FMS 18.12.20
Achiziționarea Serviciilor de mentenanță a Sistemului Informațional Automatizat Asistență Medicală Primară (SIA AMP) conform necesităților CNAM pentru anul 2020 Repetat 07.10.20
Achiziționarea Serviciilor de mentenanță a Sistemului Informațional Automatizat Asistență Medicală Primară (SIA AMP) conform necesităților CNAM pentru anul 2020 29.06.20
Achiziționarea Serviciilor de mentenanță a Sistemului Informațional Automatizat Asistență Medicală Primară (SIA AMP) conform necesităților CNAM pentru anul 2020 Repetat 16.07.20
Achizitionarea sistemului informational pentru proiectul international Red Alert 11.09.18
achiziţionarea şi implementarea Sistemului Informaţional de circulaţie a documentelor electronice a STI 13.12.18
Achiziţionarea serviciilor de mentenanţă şi suport tehnic a sistemului informaţional „REVM”, inclusiv mentenanţă corectivă, adaptivă şi preventivă pe o perioadă de 11 luni 21.01.23