Obiectivul general al contractului este asigurarea serviciilor de supervizare prin diriginţi de şantier atestaţi, aferente proiectului “Modernizare coridor integrat de mobilitate est-vest – Strada Mihai Viteazu", conform prevederilor tehnice şi legislative în vigoare la data prestării serviciilor, pentru a răspunde exigenţelor Autorităţii Contractante, OI POR, AM POR şi altor părţi interesate în gestionarea Fondurilor Euro...
Obiectivul general al contractului este asigurarea serviciilor de supervizare prin diriginţi de şantier atestaţi, aferente proiectului “Modernizare coridor integrat de mobilitate est-vest – Strada Mihai Viteazu", conform prevederilor tehnice şi legislative în vigoare la data prestării serviciilor, pentru a răspunde exigenţelor Autorităţii Contractante, OI POR, AM POR şi altor părţi interesate în gestionarea Fondurilor Europene Structurale şi de Investiţii, în implementarea proiectului şi/ sau controlul implementării acestuia.
Dirigintele de şantier îşi va desfăşura activitatea ca reprezentant al Beneficiarului în relaţiile cu Proiectanţii, Constructorul, Furnizorii, Prestatorii de servicii şi alte păţi interesate în derularea contractului de execuţie lucrări.
Scopul serviciilor de diriginţie de şantier pe care Dirigintele de Santier trebuie sa le asigure pentru obiectivul de investiţii, este de a oferi Beneficiarului garanţia ca Executantul caruia i-a fost atribuit contractul de execuţie lucrări îşi va îndeplini toate responsabilitatile asumate prin contract, va respecta prevederile legale, reglementările tehnice, proiectul tehnic, detaliile de execuţie si caietele de sarcini.
Dirigintele de Santier îşi va exercita atribuţiile in urmatoarele faze ale proiectului: pre-constructia lucrarilor; mobilizarea; executia lucrarilor; receptia la terminarea lucrarilor; perioada de garantie; receptia finala.
Durata de valabilitate a contractului va începe odată cu semnarea contractului de către părţi şi se va încheia odată cu finalizarea implementării Proiectului de către Autoritatea Contractantă, respectiv data de 31.12.2023. Orice prelungire a duratei contractului de finanţare nr.5054/28.01.2020, conduce automat la prelungirea duratei contractului de prestări servicii, prin act adiţional la contract şi nu va genera costuri suplimentare în sarcina autorităţii contractante.
Durata de prestare a serviciului începe din momentul emiterii Ordinului de începere a activitatilor contractului, ce va fi comunicat Prestatorului şi se va încheia la data de 31.12.2023, cu posibilitatea prelungirii acesteia.
Responsabilitatile prestatorului de servicii de supervizare prin diriginţi de şantier atestaţi vor continua pe toata perioada de execuţie, pana la emiterea procesului verbal de receptie finala a lucrarilor.
Prestatorul are obligatia ca pe durata valabilitatii contractului de finantare şi 5 ani de la data plăţii finale (aşa cum reiese din documentele depuse), sa fie la dispozitia oricaror institutii/ organisme aflate in misiuni de verificare si control, care se vor desfasura in cadrul Proiectului (Organismul Intermediar – ADR Nord-Est, MDRAP, Autoritatea de Audit, Curtea de Conturi, etc.) si care pot solicita prezenta acestuia. In acest sens, Prestatorul serviciului care face obiectul prezentului Caiet de sarcini va fi notificat in termen de o zi de la primirea comunicării, de către Municipiul Piatra Neamţ.
Termenul pentru eventuale solicitări de clarificări este de 5 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea Contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 3-a zi înainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertelor .
Se vor respecta cerintele caietului de sarcini si documentatiei de atribuire .