Feedback
I.D.: 71293775

Achiziţionarea serviciului de supraveghere prin Diriginţi de şantier atestaţi, pentru proiectul - (TP) " Modernizare coridor integrat de mobilitate est-vest – Strada Mihai Viteazu" Cod SMIS 126606

Data publicarii
18.07.22 Exista 126.392 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71520000-9
Termenul limita pentru depunere:
29.07.22
Pretul estimativ:
139.500,00 RON - 139.500,00 RON
Documente participare:
  1. contract serv. draft ok.docx
  2. FORMULARE.docx
  3. FisaDate_DF1153970.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectivul general al contractului este asigurarea serviciilor de supervizare prin diriginţi de şantier atestaţi, aferente proiectului “Modernizare coridor integrat de mobilitate est-vest – Strada Mihai Viteazu", conform prevederilor tehnice şi legislative în vigoare la data prestării serviciilor, pentru a răspunde exigenţelor Autorităţii Contractante, OI POR, AM POR şi altor părţi interesate în gestionarea Fondurilor Euro...
Obiectivul general al contractului este asigurarea serviciilor de supervizare prin diriginţi de şantier atestaţi, aferente proiectului “Modernizare coridor integrat de mobilitate est-vest – Strada Mihai Viteazu", conform prevederilor tehnice şi legislative în vigoare la data prestării serviciilor, pentru a răspunde exigenţelor Autorităţii Contractante, OI POR, AM POR şi altor părţi interesate în gestionarea Fondurilor Europene Structurale şi de Investiţii, în implementarea proiectului şi/ sau controlul implementării acestuia. Dirigintele de şantier îşi va desfăşura activitatea ca reprezentant al Beneficiarului în relaţiile cu Proiectanţii, Constructorul, Furnizorii, Prestatorii de servicii şi alte păţi interesate în derularea contractului de execuţie lucrări. Scopul serviciilor de diriginţie de şantier pe care Dirigintele de Santier trebuie sa le asigure pentru obiectivul de investiţii, este de a oferi Beneficiarului garanţia ca Executantul caruia i-a fost atribuit contractul de execuţie lucrări îşi va îndeplini toate responsabilitatile asumate prin contract, va respecta prevederile legale, reglementările tehnice, proiectul tehnic, detaliile de execuţie si caietele de sarcini. Dirigintele de Santier îşi va exercita atribuţiile in urmatoarele faze ale proiectului: pre-constructia lucrarilor; mobilizarea; executia lucrarilor; receptia la terminarea lucrarilor; perioada de garantie; receptia finala. Durata de valabilitate a contractului va începe odată cu semnarea contractului de către părţi şi se va încheia odată cu finalizarea implementării Proiectului de către Autoritatea Contractantă, respectiv data de 31.12.2023. Orice prelungire a duratei contractului de finanţare nr.5054/28.01.2020, conduce automat la prelungirea duratei contractului de prestări servicii, prin act adiţional la contract şi nu va genera costuri suplimentare în sarcina autorităţii contractante. Durata de prestare a serviciului începe din momentul emiterii Ordinului de începere a activitatilor contractului, ce va fi comunicat Prestatorului şi se va încheia la data de 31.12.2023, cu posibilitatea prelungirii acesteia. Responsabilitatile prestatorului de servicii de supervizare prin diriginţi de şantier atestaţi vor continua pe toata perioada de execuţie, pana la emiterea procesului verbal de receptie finala a lucrarilor. Prestatorul are obligatia ca pe durata valabilitatii contractului de finantare şi 5 ani de la data plăţii finale (aşa cum reiese din documentele depuse), sa fie la dispozitia oricaror institutii/ organisme aflate in misiuni de verificare si control, care se vor desfasura in cadrul Proiectului (Organismul Intermediar – ADR Nord-Est, MDRAP, Autoritatea de Audit, Curtea de Conturi, etc.) si care pot solicita prezenta acestuia. In acest sens, Prestatorul serviciului care face obiectul prezentului Caiet de sarcini va fi notificat in termen de o zi de la primirea comunicării, de către Municipiul Piatra Neamţ. Termenul pentru eventuale solicitări de clarificări este de 5 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea Contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 3-a zi înainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertelor . Se vor respecta cerintele caietului de sarcini si documentatiei de atribuire .
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţionarea serviciului de supraveghere prin Dirigenţie de şantier/ supervizare executie lucrari pentru proiectul " Reorganizarea coridorului principal de mobilitate urbana pe axa est-vest (Bulevardul Decebal, Piata Mihail Kogalniceanu , Bulevardul Traian) " , cod SMIS 126604 14.12.20
Achiziţionarea serviciului de supraveghere prin Dirigenţie de şantier/ supervizare executie lucrari pentru proiectul " Reorganizarea coridorului principal de mobilitate urbana pe axa est-vest (Bulevardul Decebal, Piata Mihail Kogalniceanu , Bulevardul Traian) " , cod SMIS 126604 17.11.20
Achiziţionarea serviciului de supraveghere prin Dirigenţie de şantier/ supervizare executie lucrari pentru proiectul " Reorganizarea coridorului principal de mobilitate urbana pe axa est-vest (Bulevardul Decebal, Piata Mihail Kogalniceanu , Bulevardul Traian) " , cod SMIS 126604 07.10.20
Achiziţionarea serviciului de supraveghere prin Dirigenţie de şantier/ supervizare executie lucrari pentru proiectul " Reorganizarea coridorului principal de mobilitate urbana pe axa est-vest (Bulevardul Decebal, Piata Mihail Kogalniceanu , Bulevardul Traian) " , cod SMIS 126604 17.11.20
Achiziţionarea serviciului de supraveghere prin Dirigenţie de şantier/ supervizare executie lucrari pentru proiectul " Reorganizarea coridorului principal de mobilitate urbana pe axa est-vest (Bulevardul Decebal, Piata Mihail Kogalniceanu , Bulevardul Traian) " , cod SMIS 126604 07.10.20
Servicii de dirigentie de santier/ supervizare pentru proiectul ,,Reabilitare, modernizare si dotare Gradinita cu program prelungit nr.2’’ , cod SMIS 128042 02.10.20
Achizitia serviciului de Dirigentie de santier / supervizare pentru proiectul "Reabilitare, modernizare şi dotare Creşa Mărăţei", COD SMIS 126467 16.03.20
Achiziţionarea serviciului de Dirigentie de santier / supervizare pentru proiectul ” „Amenajare grădină publică în zona urbană marginalizată Văleni” , Codul de clasificare C.P.V 71521000-6 Servicii de supraveghere a şantierului( rev. 2) 29.10.19
Achizitionarea serviciului de Diriginţie de şantier/ supervizare pentru proiectul „Îmbunătăţirea mediului urban din Municipiul Piatra Neamţ prin amenajarea unui scuar în cartierul Pietricica”, SMIS 127870 Codul de clasificare C.P.V 71521000-6 Servicii de supraveghere a şantierului 20.09.19
Achiziţionarea serviciului de Dirigentie de santier / supervizare pentru proiectul ”Creşterea calităţii vieţii locuitorilor din Cartierul Speranţa, prin amenajarea unei grădini publice ” SMIS 127871 , Codul de clasificare C.P.V 71521000-6 Servicii de supraveghere a şantierului( rev. 2) 30.10.19