Feedback
I.D.: 88964884

Achiziţionarea serviciului de elaborare a proiectului tehnic şi execuţie de lucări, necesare realizării obiectivului de investiţii " MODERNIZARE PRIN REABILITARE A SEDIULUI INSPECTORATULUI DE POLIŢIE JUDEŢEAN OLT ŞI A SEDIULUI SECUNDAR DIN OLT AL UNITĂŢII MILITARE 0676 CRAIOVA" cu finanţare din fondurile Europene aferente Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă PNRR/2022/C5/2/B.2.1/1, PNRR/20

Data publicarii
06.11.23 Exista 81.467 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45453000-7
Pretul estimativ:
9.201.261,12 RON - 9.201.261,12 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului ce urmează a fi atribuit prin achiziţie publică, conform prevederilor legale în vigoare, constă în îndeplinirea de către operatorul economic desemnat câştigător, denumit în continuare ofertant, a următoarelor :1. Lucrări:- Lucrări de îmbunătăţire a performanţei energetice a clădirilor (termoizolarea anvelopei şi reabilitarea, modernizarea instalaţiilor de încălzire/răcire, ventilare/climatizare, prepar...
Obiectul contractului ce urmează a fi atribuit prin achiziţie publică, conform prevederilor legale în vigoare, constă în îndeplinirea de către operatorul economic desemnat câştigător, denumit în continuare ofertant, a următoarelor :1. Lucrări:- Lucrări de îmbunătăţire a performanţei energetice a clădirilor (termoizolarea anvelopei şi reabilitarea, modernizarea instalaţiilor de încălzire/răcire, ventilare/climatizare, preparare apă caldă de consum şi iluminat) prin care se urmăreşte reducerea consumurilor energetice, respectiv:Proiectare si executie lucrari de reabilitare pentru pereţii exterioriProiectare si executie lucrari de reabilitare pentru planşeu podProiectare si executie lucrari de reabilitare pentru tâmplăria exterioarăProiectare si executie lucrari de reabilitare pentru planşeul peste pamant/subsolProiectare si executie lucrari de modernizare a instalaţiilor de încălzire, a.c.m., iluminat, ventilare, climatizare Alte solutii de eficientizare energetica recomandate ( modernizare/inlocuire instalatie electrica dupa caz, repararea elementelor de construcţie ale faţadei care prezintă potenţial pericol de desprindere şi/sau afectează funcţionalitatea cladirii, reparatia acoperişului tip terasă/şarpantă, inclusiv repararea sistemului de colectare a apelor meteorice de la nivelul terasei, respectiv a sistemului de colectare şi evacuare a apelor meteorice la nivelul învelitoarei tip şarpantă, placare cu gips carton, etc), Proiectarea şi instalarea sistemelor de limitare şi stingere a incendiilor şi a instalaţiilor de semnalizare, alarmare şi alertare în caz de incendiu şi impotriva efracţiei, a sistemului de supraveghere video, sistemului de control accesObţinerea autorizaţiei de securitate la incendiu a clădiriiCablare structurata retea LAN/voceElectroalimentare Camerei Tehnice Judet si a rack-urilor2. Activităţi:A. ETAPA I - serviciile privind proiectarea lucrărilor, vor cuprinde: Elaborarea documentaţiilor necesare pentru obţinerea/prelungirea avizelor, acordurilor, autorizaţiilor, studiilor solicitate prin certificatul de urbanism emis în vederea obţinerii autorizaţiei de construire şi obţinerea avizelor necesare pentru derularea investiţiei la faza P.T. (Ex: avize de amplasament, autorizaţii de construire/desfiinţare, autorizări ISCIR şi puneri în funcţiune, planuri urbanistice, aviz I.G.S.U., lucrări provizorii, etc.);ATENŢIE: se vor lua în calcul şi eventualele studii de soluţie, proiecte de devieri de instalaţii, cercetări arheologice, etc. sau orice alte documentaţii sunt solicitate de autorităţile care eliberează avizele/acordurile/autorizaţiile.Elaborarea proiectului pentru autorizarea executării lucrărilor de construire (P.A.C./D.T.A.C), proiectului de organizare a execuţiei lucrărilor (P.O.E), proiectului tehnic de execuţie (P.T.) şi detaliilor de execuţie (D.E.), a scenariului de securitate la incendiu;Avizarea proiectului pentru autorizarea executărilor de construire se face de către M.A.I. – D.G.L. - Serviciul Patrimoniu Imobiliar şi Protecţia Mediului.Asigurarea verificării tuturor documentaţiilor tehnico-economice, a eventualelor dispoziţii de şantier emise pe parcursul derulării lucrărilor, a proiectului as-built prin verificatori de proiecte atestaţi M.D.L.P.A., pe domenii/subdomenii de construcţii şi specialităţi pentru instalaţiile aferente construcţiilor, alţii decât specialiştii elaboratori ai proiectului, conform prevederilor art. 22, lit.c) din Legea nr.10/1995 privind calitatea în construcţii, cu modificările şi completările ulterioare; Asistenţă tehnică pe toată perioada de derulare a investiţiei din partea proiectantului; Certificat de performanţă energetică (acesta se va elabora ulterior execuţiei lucrărilor de către un auditor energetic atestat);Elaborarea Devizului general conform HG 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice.NOTĂ: Antreprenorul are obligaţia de a actualiza devizul general la finalizarea proiectului tehnic de execuţi,e în conformitate cu prevederile art. 10 alin. (4) din HG nr. 907/2016, privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificarile si completările ulterioare şi art. 16 alin. (2) lit. b din Ordinul MAI nr. 7/2019, privind stabilirea continutului – cadru şi avizarea documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor de investiţii noi şi/sau lucrărilor de intervenţii la construcţii existente, cuprinse în programele M.A.I. Avizarea documentaţiei Proiectului Tehnic de către M.A.I – D.G.L. – Consiliul Tehnico – Economic.B. ETAPA II – execuţia lucrărilor va cuprinde:Executarea tuturor lucrărilor de construcţii şi instalaţii conform documentaţiilor aferente proiectului tehnic de execuţie, întocmite în etapa I, testarea, finalizarea lucrărilor, recepţionarea, remedierea oricăror defecte oricăror neconcordanţe şi defecte rezultate în urma executării contractului, în termenul contractat.ATENŢIE: Oferta va cuprinde toate etapele aferente obţinerii avizelor/acordurilor/autorizaţiilor, întocmirii proiectului tehnic, executării şi recepţionării lucrărilor, sens în care, se va lua în calcul şi timpul necesar realizării acestor lucrări, astfel încât la momentul recepţiei terminării lucrărilor, obiectivul de investiţii să fie funcţional.Furnizarea şi montarea/punerea în funcţiune de dotări, utilaje şi echipamente;Pregătirea personalului beneficiarului investiţiei în vederea utilizării echipamentelor furnizate în cadrul contractului.C. ETAPA III – etapa de finalizare a obiectivului de investiţii şi recepţia la terminarea lucrărilor va cuprinde:Autorizări ISCIR, puneri în funcţiune, calibrări, verificări metrologice ale utilajelor aferente investiţiei care impun avizare, autorizări, etc;Efectuarea probelor, testelor, încercărilor, punerea în funcţiune a instalaţiilor, recepţiilor lucrărilor executate, conform avizelor obţinute şi a documentaţiilor elaborate;Obţinerea Certificatului de performanţă energetică a clădirii, necesar conform prevederilor legale la recepţia la terminarea lucrărilor;Prezentarea documentaţiei as-built - care reprezintă actualizarea, pe parcursul execuţiei lucrărilor a documentaţiei întocmită la faza de proiect tehnic de execuţie, în conformitate cu modificările aduse construcţiei şi însuşite de specialiştii verificatori de proiecte şi/sau experţi tehnici, după caz, astfel încât, la finalizarea lucrărilor, proiectul să reflecte realitatea din teren, aşa cum este prevăzut în H.G. nr. 273/1994 modificată prin H.G. nr. 343/2017;Participarea proiectantului la realizarea Cărţii tehnice a construcţiei, întocmită conform prevederilor H.G. nr.273/1994 modificată prin H.G. nr. 343/18.05.2017;Participarea în mod obligatoriu a proiectantului şi executantului lucrărilor, la recepţia la terminarea lucrărilor, conform prevederilor H.G. nr. 273/1994 modificată prin H.G. nr. 343/2017;Este obligatoriu ca proiectanţii obiectivului să elaboreze şi să prezinte comisiei de recepţie referatul proiectantului, conform prevederilor H.G. nr. 273/1994 modificată prin H.G. nr. 343/2017;Antreprenorul are obligaţia de a lua toate măsurile necesare obţinerii în timp util a tuturor avizelor, acordurilor, autorizaţiilor, inclusiv cele de la furnizorii de utilităţi, elaborării tuturor documentaţiilor mai sus specificate, executării tuturor lucrărilor de construcţii şi instalaţii, testării/efectuării probelor şi recepţionării acestora, în conformitate cu prevederile legale naţionale şi prescripţiile tehnice în vigoare, cu respectarea termenului contractat.D. ETAPA IV – Etapa de garanţie a lucrărilor va cuprinde:Dacă situaţia impune, proiectantul va prezenta la solicitarea Autorităţii contractante soluţii/puncte de vedere iar Executantul va remedia eventualele lucrări deteriorate ce pot apărea în perioada de garanţie a lucrărilor de construcţii, instalaţii, echipamente, sisteme etc.Recepţia finală a lucrărilor;Participarea în mod obligatoriu a proiectantului şi executantului la recepţia finală în calitate de invitat la recepţia finală, conform prevederilor art. 25, alin. (2) din HG 273/1994 modificată prin HG 343/18.05.2017.NOTĂ: MAI Prin IPJ OLT si UM 0676 CRAIOVA, are intenţia de a realiza obiectivul de investiţii" MODERNIZARE PRIN REABILITARE A SEDIULUI INSPECTORATULUI DE POLIŢIE JUDEŢEAN OLT ŞI A SEDIULUI SECUNDAR DIN OLT AL UNITĂŢII MILITARE 0676 CRAIOVA", sens în care, ofertantul are obligaţia de a lua toate măsurile necesare pentru elaborarea tuturor documentaţiilor mai sus specificate şi executarea tuturor lucrărilor de construcţii şi instalaţii, în conformitare cu prevederile legale naţionale şi comunitare în vigoare şi în conformitate cu cerinţele prevăzute în Ghidul specific privind regulile şi condiţiile aplicabile finanţării din fondurile europene aferente PNRR de finanţare şi să se asigure că sunt înţelese toate aspectele legate de specificul intervenţiilor finanţateAstfel, este foarte important ca înainte de începerea elaborării tuturor documentaţiilor, executării lucrărilor de construcţii şi instalaţii, acordării consultanţei şi asistenţei tehnice, antreprenorul să cunoască toate informaţiile prezentate în ghidul menţionat şi să se asigure că sunt înţelese toate aspectele legate de specificul intervenţiilor finanţate din PNRR, în general, şi în mod particular prin Componenta 5 - Valul renovării/ Axa 2/Operatiunea B2.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de proiectare şi execuţie lucrări pentru obiectivul "Cresterea eficientei energetice moderate la Liceul Tehnologic "Matei Basarab" – Săli de curs şi ateliere şcoală, Caracal, judetul Olt". 26.04.23
Servicii de proiectare şi execuţie lucrări pentru obiectivul Creşterea eficienţei energetice moderate la Sala de sport a Liceului Tehnologic "Matei Basarab", Caracal, judeţul Olt" 04.05.23
Servicii de proiectare şi execuţie lucrări pentru obiectivul Creşterea eficienţei energetice moderate la Sala de sport a Liceului Tehnologic "Matei Basarab", Caracal, judeţul Olt" 04.05.23
Proiectare şi executie lucrari - furnizare echipamente-montaj în cadrul proiectului "Creşterea siguranţei pacienţilor în Spitalul Municipal Caracal", cod SMIS 2014+ 155572 18.01.23
Proiectare şi executie lucrari - furnizare echipamente-montaj în cadrul proiectului "Creşterea siguranţei pacienţilor în Spitalul Municipal Caracal", cod SMIS 2014+ 155572 27.03.23
Proiectare şi executie lucrari - furnizare echipamente-montaj în cadrul proiectului "Creşterea siguranţei pacienţilor în Spitalul Municipal Caracal", cod SMIS 2014+ 155572 27.03.23
Proiectare şi executie lucrari - furnizare echipamente-montaj în cadrul proiectului "Creşterea siguranţei pacienţilor în Spitalul Municipal Caracal", cod SMIS 2014+ 155572 08.05.23
Proiectare şi execuţie lucrări pentru acţiunea "Modernizarea infrastructurii sportive a şcolilor la care au acces şi copii din ZUM 1 Carpaţi / ZUM 2 Fânărie, în localitatea Caracal, judetul Olt" 25.01.23
Proiectare şi execuţie lucrări pentru acţiunea "Modernizarea infrastructurii sportive a şcolilor la care au acces şi copii din ZUM 1 Carpaţi / ZUM 2 Fânărie, în localitatea Caracal, judetul Olt" 06.03.23
Proiectare şi execuţie lucrări pentru acţiunea "Modernizarea infrastructurii sportive a şcolilor la care au acces şi copii din ZUM 1 Carpaţi / ZUM 2 Fânărie, în localitatea Caracal, judetul Olt" 06.03.23