Feedback
I.D.: 39293544

Achiziţionarea serviciului de audit financiar pentru proiectul ” Modernizarea staţiilor de aşteptare pentru transport public (TP)” Cod SMIS 126607

Data publicarii
23.10.19 Exista 130.136 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79212100-4
Termenul limita pentru depunere:
01.11.19
Pretul estimativ:
41.650,00 RON - 41.650,00 RON
Documente participare:
  1. caiet de sarcini.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Auditul financiar se realizează obligatoriu la faţa locului. Auditorul se va deplasa la sediul autorităţii contractante şi va elabora următoarele rapoarte, ce vor descrie toate activităţile desfăşurate, auditarea tuturor cheltuielilor (eligibile, neeligibile şi TVA aferent acestora) derulate în cadrul proiectului. Acestea vor fi prezentate pe parcursul prezentului contract de servicii astfel: • Minim 10 (zece) Rapoarte de a...
Auditul financiar se realizează obligatoriu la faţa locului. Auditorul se va deplasa la sediul autorităţii contractante şi va elabora următoarele rapoarte, ce vor descrie toate activităţile desfăşurate, auditarea tuturor cheltuielilor (eligibile, neeligibile şi TVA aferent acestora) derulate în cadrul proiectului. Acestea vor fi prezentate pe parcursul prezentului contract de servicii astfel: • Minim 10 (zece) Rapoarte de audit ce vor cuprinde auditarea tuturor cheltuielilor (eligibile, neeligibile şi TVA aferentă acestora) realizate în cadrul proiectului pe toată perioada de implementare a proiectului, începand cu data de 01.03.2018 până la data de 31.03.2022. Rapoartele de audit vor fi eşalonate pe întreaga perioadă de implementare a proiectului conform Graficului privind serviciile şi organizarea activităţii de audit financiar, corelat cu Graficul Cererilor de rambursare/plată – Anexa 4 la contractul de finanţare. Fiecare raport va cuprinde, pe lângă perioada auditată, o situaţie cumulată cu toate cheltuielile auditate (eligibile, neeligibile şi TVA aferentă acestora) realizate şi plătite în cadrul proiectului, de la începutul perioadei de implementare până la data realizării raportului. Rapoartele vor fi realizate în timp util, astfel încât să poată fi anexate la Cererile de Plată/Rambursare. Ultimul Raport de audit va conţine, pe lângă perioada auditată, o situaţie finală cu toate cheltuielile (eligibile, neeligibile şi TVA aferentă acestora) realizate şi plătite în cadrul proiectului. Acest raport va fi depus la Cererea de rambursare finală. 2. Durata de valabilitate a contractului va începe odată cu semnarea contractului de către părţi şi se va încheia odată cu încheierea duratei de valabilitate a contractului de finanţare, respectiv data de 31 martie 2022. Orice prelungire a duratei de valabilitate a contractului de finanţare atrage după sine prelungirea duratei contractului de prestări servicii, prin act adiţional, fără costuri suplimentare pentru autoritatea contractantă.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu